łyse jest piękne

Wysłane przez mona1311 

mona1311 (offline)

Post #1

14-02-2013 - 21:05:41

 

Weszłam po prostu pewnego dnia do fotografa i powiedziałam: mam doła. Mam raka, jestem łysa, świat jest brzydki a Pan ma wyciągnąć z tego piękno. Jak sądzicie dał radę?
Zdjęcia robione 2 dni przed porodem, jeszcze z raczyskiem.
No tak z motyką na słońce - za nic nie potrafię umieścić zdjęcianiedowiarek
przepraszam za zamieszanie....







Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 14-02-2013 - 21:17:21 przez mona1311.

mona1311 (offline)

Post #2

14-02-2013 - 21:36:17

 









Facet poprawił mi humor na maxa. Proszę o Wasze opinie.



b_angel (offline)

Post #3

14-02-2013 - 21:39:13

radom 

bardzo fajne fotki uśmiech



. . . . . . . . . . . . . .

...na forum od 16 listopada 2005 ...

Janina.S (offline)

Post #4

14-02-2013 - 21:43:34

widły Soły i Wisły 

Cytuj
mona1311

Facet poprawił mi humor na maxa. Proszę o Wasze opinie.
...

...noooo facet się postarał a twoja buzia usmiechnięta uśmiech



.....jeśli niebo spada nam na głowę to nie po to by się z nas śmiać
....... lecz by podziwiać patrząc jak się podnosimy.
...

betty (offline)

Post #5

14-02-2013 - 21:46:39

 

masz śliczną buzię, facet miał łatwe zadaniewinking smiley
nie patrz na opinie, grunt że nastrój masz lepszysmiling smiley




mag_dag (offline)

Post #6

14-02-2013 - 21:51:27

Sosnowiec 

śliczne zdjęcia, bo modelka urodna!
betty ma rację - facet dużo roboty nie miał - też bym chciała taką modelkę
uśmiech









Gdyby mi coś przyszło do głowy, niech zaczeka. (Dominik Opolski)

-----><-----


----------------------------------------------------------

caca (offline)

Post #7

14-02-2013 - 22:00:08

SŁUPSK 

fotki rewelacyjne,jesteś piękną kobietą ,żadna w tym zasługa faceta



andzia73 (offline)

Post #8

14-02-2013 - 22:08:54

Gdańsk 

pieknie...jestes sliczna monabuziak




mona1311 (offline)

Post #9

14-02-2013 - 22:15:27

 

uff ale słodko. Chyba się trochę zawstydziłambuziak
Dzięki wszystkim - pamiętajcie że to jednak retuszjezor
Właśnie wczoraj pani w windzie uparcie zwracała się do mnie pre PAN. (owszem byłam na sportowo z krótkimi już własnymi włosami - z dzieckiem na ręku!) ... Czy Pan zawołał już windę?...Wsiada Pan?....Wrrrśmiech

Każdemu polecam taką sesję dla poprawy humoru.



aquila (offline)

Post #10

14-02-2013 - 22:45:57

 

ojtam retusz, dziś retuszują nawet najpiękniejszych z najpiękniejszych :>
bez grama fałszywego lukru: pikne foteczki brawo
a te łyse ładniejsze niż te blond !!!



It's just a ride ...

Kris (offline)

Post #11

14-02-2013 - 22:50:43

Radom 

...Mona, ja bym powiedziala, ze fotografowi udalo sie nie umniejszyc piekna,
ktore jest w tobie... róże




Parabola (offline)

Post #12

14-02-2013 - 23:05:01

Nowy Sącz 

Cytuj
Kris
...Mona, ja bym powiedziala, ze fotografowi udalo sie nie umniejszyc piekna,
ktore jest w tobie... róże

.... nooo Kris mi to z ust wyjęła... uśmiech ... pięknie.... nooo cudne fotki a fotograf to z taką_modelką_ to nic nie może zepsuć !! duży uśmiech

agawa (offline)

Post #13

14-02-2013 - 23:10:03

okolice 

Cytuj
Kris
...Mona, ja bym powiedziala, ze fotografowi udalo sie nie umniejszyc piekna,
ktore jest w tobie... róże

Dokładnie serce

amado (offline)

Post #14

15-02-2013 - 11:04:20

 

piekne fotki bo modelka piękna i dałaś radę tak pięknie uśmiechnięta być pomimo wspomnianego doła brawo uśmiech

Al_la (offline)

Post #15

15-02-2013 - 12:34:39

k/Warszawy 

Urocza modelka i urocze fotki uśmiech





W najgorszych chwilach mego życia zawsze mogłem liczyć na przyjaciół.
Odtąd wiem, że pierwszą rzeczą, jaką należy zrobić, to poprosić o pomoc. Paulo Coelho




Przewodowy NST, G2, T3N0Mx, TNBC, 6 x FEC (3 przed operacją), yT2N0Mx

jagodula (offline)

Post #16

15-02-2013 - 12:55:56

Sławkow 

jablkoModelka wspaniała a fotograf dał radę.serce

roza3 (offline)

Post #17

15-02-2013 - 12:58:25

 

jak w tytule...."łyse JEST piękne"
piękna kobieto!uśmiech




"nie jest ważne ile dajesz, tylko ile miłości w to wkładasz"

Anulka80 (offline)

Post #18

19-02-2013 - 12:36:23

woj.lubelskie 

fantastyczne zdjęcia!! No i po usmiechu widac że pomogły na doła. super!!





Są cztery rzeczy których cofnąć nie można:
kamień - który został rzucony
słowo - które zostało wypowiedziane
okazja - której się nie wykorzystało
i czas - który przeminął

Wioletta (offline)

Post #19

19-02-2013 - 12:47:40

Ciechanów 

Pięknie !!!

amor (offline)

Post #20

19-02-2013 - 13:40:10

Siemianowice Sl. 

Zdjęcia sa piękne ,ale co to za sztuka ( jak ktos potrafi je robic oczywiscie) kiedy ma się tak śliczna modelkę! Zapewniam cię ,ze moje fotki przedstawiały poczciwinę z płaską czachą ,niecikawymi rysami twarzy...ale o bym miała tylko takie problemy duży uśmiech

Rudzia (offline)

Post #21

11-03-2013 - 17:15:22

Warszawa 

Bardzo ładna Kobieta ! Bardzo ładne oczy ! Bardzo ładne usta ... i tak można by pisać i pisać.....
Moja droga Pan fotografi zrobił co umiał ale ...gdyby nie było "dobrego" materiału to ... musiałby wtedy się na pocić ha ha ha tongue sticking out smiley a tak to sama rozkosz i mało pracy ha ha ha
A słowa "Łyse jest piękne" ... jest jak najbardziej najprawdziwszym stwierdzeniem , i pokuszę się o dodanie jeszcze jednego słowa
Łyse jest piękne i wyjątkowe"





"Cha do dhuin doras nach d’fhosgail doras"

mona1311 (offline)

Post #22

12-03-2013 - 09:16:01

 

Dziękuję - szkoda że nie zamieściłam ich wcześniej. Wszyscy bardzo poprawiliście mi humor!!!!
Wiem że to egoistyczne - ale jakie miłe!!!!duży uśmiech
No i godzina malowania przez kosmetyczkę a potem retusz przez fotografa....

Kiedyś najlepszym przyjacielem kobiet były diamenty teraz - fotoshop



bozena_stanczyk (offline)

Post #23

12-03-2013 - 10:53:23

Tomaszów Mazowiecki 

Super! Nic dodać nic ująćok

sasky7 (offline)

Post #24

22-03-2013 - 12:23:28

Warszawa 

Mona 1311
Fajnie wyszłaś na tych zdjęciach uśmiech

Najbardziej podoba mi się to zatytułowane "całe życie na mnie czeka"
(tytuł - również uśmiech)

Pozdraviam serdecznie
- ta, co się nadal nie może pogodzić z własnym widokiem, więc nie patrzy na siebie wcale oczko)



Janina.S (offline)

Post #25

22-03-2013 - 12:49:34

widły Soły i Wisły 

Dziewczynki , nie martwcie się , odrosną , na 100% odrosną i wtedy to zaszalejecie z pomysłami na czuprynkę.

Na pocieszenie powiem Wam ze mnie to nikt , no n i k t nie widział kiedy byłam tak na kolano -łysa.
Nawet moja siostrzenica która się mną opiekowała , całkiem nie dawno mi się przyznała że tak bardzo
chciała zobaczyć łysą kobietę ale jak widziała mnie skrzętnie ukrywającą łysą głowę to nie miała odwagi
żeby o to poprosić - dzisiaj obie się śmiejemy wspominając ten czas.uśmiech



.....jeśli niebo spada nam na głowę to nie po to by się z nas śmiać
....... lecz by podziwiać patrząc jak się podnosimy.
...

Marzenna (offline)

Post #26

06-04-2013 - 02:27:26

Łódź 

Dziewczyny moja kolezanka jest w trakcie chemii i córki pomalowały jej łysinkę w cudnie kolorową pisankę. To było najpiękniejsze Wielkanocne jajeczko jakie widziałam, a ile śmiechu było.śmiech

Kela (offline)

Post #27

06-04-2013 - 10:23:02

 

mona, dwa dni przed porodem wyglądałaś tak ładnie
to jak wyglądasz teraz? nie umiem sobie wyobrazić: usmiech:

łysina w pisanki - oryginalny pomysłuśmiech

Marzenna (offline)

Post #28

06-04-2013 - 17:59:02

Łódź 

mona! piekne...i ten cudny uśmiechuśmiech

mona1311 (offline)

Post #29

12-04-2013 - 14:21:06

 

Tam ważyłam 82 kilo - teraz 68 więc trochę inaczej...duży uśmiech w dodatku teraz mam fryzurę ala "PINK" - taka piosenkarka. Włosy białe z czarnym odrostem. Szaleję po przejściach....Przed rozpoznaniem tak z 15 lat miałam włosy prawie do pasa...radocha
PISANKA????SUPER!!!!



Gizi (offline)

Post #30

29-03-2014 - 19:48:34

Warszawa 

Łyse jest piękne. Poproszę o aktualne zdjęcia. Jak te były przed porodem, to jak Ty musisz teraz pięknie wyglądać. Fiu, fiu.........szok



Osiągnięcie celu jest punktem startowym do osiągnięcia kolejnego.
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować

Użytkownicy online

Gości: 560
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 5263 dnia 07-04-2018