Leczenie zakażeń paciorkowcowych

Wysłane przez lisek 

lisek (offline)

Post #1

06-02-2018 - 13:59:00

Witam bardzo serdecznie wszystkich forumowiczów smiling smiley
Czy macie może jakieś doświadczenia w zakresie leczenia zakażeń paciorkowcem? Jak sobie z tym sprawnie radzić? Oczywiście i tak jestem pod opieką lekarza i mam zamiar stosować się do jego porad, ale może mieliście z tym jakieś doświadczenia własne i jesteście w stanie coś doradzić? Ja się właśnie zastanawiam czy na przykład te porady oraz sugestie są warte uwagi https://wylecz.to/pl/choroby/choroby-zakazne/zakazenie-paciorkowcem.html Co o tym sądzicie? Z góry wielkie dzięki za wszelkie rodzaju porady oraz sugestie w tym temacie smiling smiley

Jak człowiek zacznie tylko o czymś marzyć, to nieuchronnie doznaje rozczarowania.

marzusia (offline)

Post #2

06-02-2018 - 14:22:12

Cieszyn 

Nie mam takich doświadczeń i nie pomogę ale może ktoś się odezwie

Tomasz. (offline)

Post #3

06-02-2018 - 15:45:27

Pruszków 

Paciorkowce zwł. grupy A wymagają pilnego leczenia antybiotykami zgodnie ze wskazaniami lekarza. Nie należy przerywać leczenia zaraz po poprawie stanu zdrowia. W stosunku do innych mikrobów silnie aktywują układ immunologiczny- co sprawia z jednej strony możliwość usunięcia mikrobu, ale aktywacja tego układu- co jest dużo istotniejsze- powoduje skłonność do uszkodzeń narządów. Najczęściej uszkodzeniu ulegają nerki (nie dajace się wyleczyć zapalenie kłębuszkowe nerek- droga do dializy) i serca (zapalnie mięśnia, kardiomiopatie). .

dziubas (offline)

Post #4

06-02-2018 - 19:29:42

Gdańsk 

jeden mój znajomy miał zapalenie mięsnia sercowego z powodu paciorkowca i pół roku ponad leżał w Akademii Med pod sztucznym sercem i mogli mu tylko pomóc szukajac dla niego dawcy znależli zaraz po Bozym Narodzeniu, serce było od mlodego chłopaka ofaiary wypadku motocyklowego, Tomek (nomen omen!) miał ok 40tki miał 5cioro dzieci najstarszy syn ok 15 lat najmłodsza córka