Prośba o wypełnienie ankiety

Wysłane przez chudzinska 

chudzinska (offline)

Post #1

20-10-2016 - 07:31:41

Dzień dobry smiling smiley
Jestem studentką fizjoterapii i w celu napisania pracy magisterskiej przeprowadzam ankietę dotyczącą oceny zabiegów fizjoterapeutycznych po operacji usunięcia piersi. Zachęcam serdecznie do wypełnienia i z góry dziękuję.

Link do ankiety:
[www.survio.com]

marzusia (offline)

Post #2

20-10-2016 - 13:36:17

Cieszyn 

Nie miałam zabiegów fizjoterapeutycznych więc jakich mam udzielać odpowiedzi skoro taka ewentualność nie została w ankiecie przewidziana

dziubas (offline)

Post #3

20-10-2016 - 14:35:43

Gdańsk 

a ja "wpadłam na ścianę" już przy pytaniu o wiek bo mam 60+VAT i pytaniu o miasto bo mieszkam w dużym pow. 500 tys m, ponadto jestem po operacji oszczedzajacej a nie radykalnej... dalej juz nie zaglądałam... smiling smiley myśle , ze to wynika z faktu, ze mało miała Pani do czynienia z "amazonkami" dotychczas, ale myśle , że formułę tej ankiety mozna na pewno poszerzać, bo wtedy wiecej osób ankietę wypełni, radzę równiez udać sie do jakiegos Stowarzyszenia Amazonek a może nawet do Akademii Walki z Rakiem i tam też amazonki na pewno chetnie pomogą tak, tak wiec poczekam na sugerowane zmiany...duży uśmiech

rak przewodowy, G1, wym. 0,8x0,6x0,9 cm, ER 95%, PgR 10%, Her2-neg, Ki67 1%, w wartowniku mikroprzerzut, pT1bN1(sn)Mx, operacja oszczędzająca z biopsja wartownika, radioterapia 25x, brachyterpia, hormonoterapia-tamoxiffen do 10lat

Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 20-10-2016 - 14:36:44 przez dziubas.

chudzinska (offline)

Post #4

21-10-2016 - 07:33:31

marzusia
Nie miałam zabiegów fizjoterapeutycznych więc jakich mam udzielać odpowiedzi skoro taka ewentualność nie została w ankiecie przewidziana