Szukam chętnych Pań-Amazonek do badania kwiatek

Wysłane przez thea090 

thea090 (offline)

Post #1

30-10-2016 - 17:35:25

Wrocław 

Witam serdecznie,
Nazywam się Adrianna Potocka, jestem studentką V roku psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim. W ramach pracy magisterskiej przeprowadzam badanie na temat Czynników psychologicznych maksymalizujących ryzyko rozwoju choroby nowotworowej. Zdecydowałam się na powyższy temat pracy, mając nadzieję, że w mniejszy lub większy stopniu będę mogła przyczynić się do rozpoznania takich czynników w naszym życiu, które mogą przyczyniać się do zachorowania.
W związku z tym staram się dotrzeć do osób chorych na nowotwór, które chciałyby wziąć udział w badaniu. Byłam wolontariuszką na oddziale radiologii w Dolnośląskim Centrum Onkologii we Wrocławiu i wiem, że dla części osób rozmowa z nieznaną osobą o własnej chorobie stanowi wielką trudność. Z drugiej strony są też i takie osoby, które odczuwają potrzebę podzielenia się swoim doświadczeniem związanym z chorobą i wierzę w to, że udział w badaniu w jakimś stopniu pomógłby takim osobom w zrealizowaniu tejże potrzeby. Mam nadzieję, że znajdę takie osoby również i tutaj, na tym forum smiling smiley
Badanie polega na uczestniczeniu w rozmowie, w której to będę pytać o różne sfery funkcjonowania w okresie poprzedzającym zachorowanie (tj. dieta, aktywność fizyczna, sposoby radzenia sobie ze stresem). Jeżeli osoba zainteresowana jest z Wrocławia (lub okolic) chętnie spotkam się osobiście, w innym wypadku będzie to rozmowa telefoniczna, na Skype lub w formie pisemnej np. tutaj na forum za pomocą czatu.
Badanie jest w pełni anonimowe, zarówno dane osobowe, jak i informacje uzyskane w trakcie rozmowy podlegają ochronie i nie zostaną udostępnione osobom trzecim.
Jeśli któraś z Amazonek zechciałaby wziąć udział w takim badaniu, będę ogromnie wdzięczna i prześlę dalsze informacje.
Zapraszam do kontaktu tutaj na forum lub przesłanie wiadomości na adres mailowy: thea090@gmail.com
Pozdrawiam,