Analiza sposobu odżywiania kobiet z nowotworem piersi w porównaniu do ogólnie przyjętych zaleceń dietetycznych - Prośba o wypełnienie ankiety do pracy mgr na kierunku Dietetyka

Wysłane przez Silvana_Victoria 

Silvana_Victoria (offline)

Post #1

17-03-2017 - 19:27:56

Warszawa 

Szanowne Panie,

Jestem studentką Dietetyki SGGW w Warszawie.
Zwracam się do Pań z serdeczną prośbą o wypełnienie ankiety do pracy magisterskiej na temat "Analiza sposobu odżywiania kobiet z nowotworem piersi w porównaniu do ogólnie przyjętych zaleceń dietetycznych".

Niniejsza ankieta może pomóc w odkryciu pewnych tendencji czy zależności między sposobem żywienia i stylem życia pań z nowotworem piersi a ryzykiem wystąpienia choroby.

Praca służy wyłącznie celom naukowym. Do udziału w ankiecie zachęcam Panie z nowotworem piersi, niezależnie od rodzaju czy stopnia zaawansowania choroby.

Udział w badaniu jest dobrowolny oraz anonimowy.

Będę serdecznie wdzięczna za wzięcie udziału w ankiecie.

[docs.google.com]

aquila (offline)

Post #2

17-03-2017 - 20:46:30

dziękujemy, że jest dobrowolna, to wiele dla nas znaczy śmiech

ankieta nie uwzględnia wegetarian
dziękuję, do widzenia.

It's just a ride ...

braja (offline)

Post #3

17-03-2017 - 20:58:02

Ankieta mi się podobała. Ja przestalam jeśc cukier po diagnozie, ale w tej ankiecie tego nie bedzie widać, bo cukier nie był osobna kategorią. Ciekawe co wyjdzie w podsumowaniu tych ankiet!

jagodula (offline)

Post #4

17-03-2017 - 21:23:04

Sławkow 

jablkoPodobnie, jak braja chciałabym poznać wynikimyśli

Krynia58 (offline)

Post #5

17-03-2017 - 22:15:26

Warszawa 

Wypełniłam uśmiech

Rak piersi obustronny. Chth neoadiuwantowa 8 x AT. Mastektomia zmodyfikowana obustronna.
HP: Rak zrazikowy naciekający - str. prawa - pT3N1 (1/17), str. lewa - pT1cN0 (0/18). ER 100%, PGR 100%. HER 1+
Napromienianie obszaru kl. piersiowej i ww. chł.nad- i podobojczykowych po str. prawej. HTH - Tamoxifen