Ocena postępowania fizjoterapeutycznego - ankieta

Wysłane przez KamillaStud 

KamillaStud (offline)

Post #1

17-07-2018 - 23:12:22

Warsaw 

Jestem studentką 3 roku fizjoterapii i piszę pracę licencjacką na temat postępowania fizjoterapeutycznego po mastektomii. Zainteresowałam się tematem, ponieważ w mojej rodzinie pojawił się nowotwór piersi i chcę zgłębiać swoją wiedzę aby móc pomagać. Jestem pełna podziwu dla organizjacji takich jak ta, które niosą pomoc kobietom. Bardzo proszę o wypełnienie krótkiej, anonimowej ankiety, która pozwoli mi ocenić obecny stan postępowania rehabilitacyjnego i docelowo dążyć do jego poprawy. uśmiech

Załączam link do ankiety, z góry dziękuje za pomoc.

[goo.gl]

Al_la (offline)

Post #2

17-07-2018 - 23:43:32

k/Warszawy 

Czy wystąpiły obrzęki limfatyczne ?

odp. tak

Jaki rodzaj terapii przeciwobrzękowej zastosowano ? ( pytanie wielokrotnego wyboru)

odp. żaden (brak takiej odpowiedzi)

W najgorszych chwilach mego życia zawsze mogłem liczyć na przyjaciół.
Odtąd wiem, że pierwszą rzeczą, jaką należy zrobić, to poprosić o pomoc. Paulo Coelho

Przewodowy NST, G2, T3N0Mx, TNBC, 6 x FEC (3 przed operacją), yT2N0Mx

KamillaStud (offline)

Post #3

17-07-2018 - 23:47:41

Warsaw 

Już poprawione, dziękuję za zwrócenie uwagi smiling smiley

dziubas (offline)

Post #4

17-07-2018 - 23:51:47

Gdańsk 

szkoda , ze ankieta dotyczy tylko amazonek po radykalnej operacji... smutny ja jestem po oszczędzajacej... bezradny

rak przewodowy, G1, wym. 0,8x0,6x0,9 cm, ER 95%, PgR 10%, Her2-neg, Ki67 1%, w wartowniku mikroprzerzut, pT1bN1(sn)Mx, operacja oszczędzająca z biopsja wartownika, radioterapia 25x, brachyterpia, hormonoterapia-tamoxiffen do 10lat