Re: Ankieta do pracy licencjackiej

Studentka fizjoterapii 2018 (offline)

Post #1

29-12-2018 - 14:53:18

Witajcie!
Jestem studentką fizjoterapii i wybrałam sobie temat mojej pracy licencjackiej: Postępowanie fizjoterapeutyczne u kobiet po mastektomii . Mam do wyboru miedzy pracą badawczą a poglądową. Do badawczej potrzebowałabym około 30-40 kobiet, które odpowiedziałby na anonimową ankietę. Proszę, jeśli dacie rade napiszcie pod tym postem, czy byłbyscie chętne mi pomóc- ankieta byłaby w 100% anonimowa . Wtedy będę wiedziała, ile mniej więcej kobiet odpowie na nią i automatycznie zrobię taką ankietę i ją wstawię tutaj smiling smiley Pisałam już na forum, jedna z Pań odpowiedziała ze myśli ze znajdzie sie tyle osób.

Serdecznie pozdrawiam i czekam na Wasz odzew ! smiling smiley

dziubas (offline)

Post #2

29-12-2018 - 15:33:36

Gdańsk 

studentko! serce nie ma sensumnożyc tych samych postów na forum i czekac az zgłosza sie chetni do wypełnienia ankiety, umieśc ankiete na forum i zobaczysz ile osób wypełni, jeżeli zawężasz przedmiot badania tylko do mastektomii, to mniej osob znajdziesz chetnych, tymczasem problrm fizjoterapii po operacji piersi to wazna rzecz, ja np mam po oszczedzajacej po radioterapii obrzęk ręki , onkolodzy bagatelizuja z gruntu sprawę rehabilitacji po operacji, a ta nam sie nalezy jak psu miska zupy i chodzi o to aby to w tych waszych ankietach było przedstawione, czy pacjentaka musi sie upomnieć o skierowanie na rehabilitacje czy fizjoterapie?czy onolog nie powinien z klucza kazdej takiego skierowania proponiowac?, wiadomo, ze sa kolejki, w moim WCO czeka sie rok!!! to tez trzeba nagłasniać! jestem peewna, ze znikomy procent amazonek korzystała z zabiegów! tu na forum prawie sie o tym nie wspomina! życze Ci, żeby Twoja ankieta przydała sie do poprawy tej sytuacji a nie wyladowała w szafie promotota! duży uśmiech

Al_la (offline)

Post #3

29-12-2018 - 18:11:56

k/Warszawy