Prośba o pomoc w pracy licencjackiej

Wysłane przez martynawilk 

martynawilk (offline)

Post #1

16-01-2019 - 00:12:55

Drogie Panie,
jestem studentką pracy socjalnej na Uniwersytecie Wrocławskim. Piszę pracę licencjacką na temat wsparcia społecznego dla kobiet leczących się onkologicznie. Zwracam się z ogromną prośbą i zapytaniem, czy jakaś Pani udzieliłaby mi nagrywanego wywiadu (może to być spotkanie w jakimś miejscu we Wrocławiu lub wywiad przez telefon/skype). Potrzebuję 6-10 kobiet, które leczyły się lub są w trakcie leczenia onkologicznego. Badania potrzebuję do pracy i są one anonimowe. Chętne Panie bardzo prosiłabym o kontakt ze mną. Poniżej wstawiam pytania:

1. Czy pamięta Pani to, co Pani myślała i czuła wtedy, kiedy dowiedziała się Pani o chorobie?
2. Jakie były reakcje Pani bliskich (rodzina, przyjaciele) na informację o Pani chorobie?
3. W trakcie leczenia doświadczała Pani wsparcia ze strony rodziny? Jeśli tak, to z czyjej strony? I jakiego to rodzaju było wsparcie?
4. W trakcie leczenia doświadczała Pani wsparcia ze strony przyjaciół/ znajomych? Jeśli tak, to z czyjej strony? I jakiego to rodzaju było wsparcie?
5. Skąd czerpie/ czerpała Pani informacje o chorobie? Czy lekarze udzielali Pani wystarczających informacji?
6. Czy w trakcie leczenia korzystała Pani ze wsparcia materialnego od kogoś (np. rodzina, znajomi, instytucje)?
7. Czy kontaktuje się Pani z kobietami w podobnej sytuacji zdrowotnej? Jeśli tak, to co Pani dają takie kontakty?
8. Czy w trakcie choroby korzystała Pani z jakiegoś wsparcia duchowego (np. rozmowy z księdzem, spotkania religijne)?
9. Czy miała Pani lub ma poczucie osamotnienia w związku ze swoją chorobą?
10. Co może Pani powiedzieć na temat wsparcia, jakie Pani otrzymuje w chorobie? Czy jest ono wystarczające? Jakie wsparcie uważa Pani za najważniejsze?

Al_la (offline)

Post #2

16-01-2019 - 16:15:19

k/Warszawy 

Jestem 15 lat po leczeniu. Jeśli taka osoba pasuje, mogę porozmawiać przez tel. uśmiech