„ Jakość życia kobiet po zabiegu mastektomii ze szczególnym uwzględnieniem ich aktywności ruchowej” - anonimowa ankieta

Wysłane przez patrycja11 

patrycja11 (offline)

Post #1

20-11-2019 - 16:34:02

Witam,

Jestem studentką fizjoterapii i piszę pracę magisterską. W tym celu moja prośba do Was o wypełnienie krótkiej anonimowej ankiety, która znajduję się w poniższym linku: [forms.gle]

Bardzo proszę o pomoc oraz z góry dziękuję.

Pozdrawiam

goja66 (offline)

Post #2

21-11-2019 - 21:16:38

Ozorków 

No nie da się zrobić tej ankiety...U nas amazonek nie ma odpowiedzi pojedynczych ..No zwykle mamy leczenie skojarzone czyli kilka możliwości wyboru jest konieczne ...Ech...
Ankieta od czapy...
jakie objawy miałam po usunięciu piersi : NO WSZYSTKIE
Jakie leczenie zastosowano : NO KAŻDE...
No troszkę więcej trzeba się przyłożyć do ankiety...No niestety...Bo takie to mnie obrażają ( żarcik -ale nie tak do końca )

NST Gx po chemioterapii ypT3N3
Er- 30% ,Pr-0 , HER2-0 , Ki67-18-20%

Hunter (offline)

Post #3

22-11-2019 - 07:37:37

Niestety Goja ma rację. Jak się pisze pracę (jakąkolwiek) a magisterską to już w ogóle, to trzeba mieć pojęcie na dany temat. Swoją drogą dziwne, że te ankiety są jak z jednej fabryki, zawsze mają ten sam tytuł...

G2, T1cNo, Er 100%, Pgr 100%, Ki67 50%, NST, BCT, radioterapia, Symex+Reseligo, 2020 wlewy z kwasu Zoledronowego co pół roku.

dziubas (offline)

Post #4

22-11-2019 - 10:49:23

Gdańsk