Wpływ samooceny na jakość związku

Wysłane przez MartynaU 

MartynaU (offline)

Post #1

18-01-2021 - 14:00:25

Dzień dobry.
Jestem studentką Uniwersytetu Szczecińskiego na kierunku Familiologia. (Wiem, dziwny kierunek)
W ramach pracy dyplomowej prowadzę badania dotyczące jakości życia kobiet po mastektomii. Wierze w to, że wyniki pomogą mi zrozumieć co doświadczała moja mama, a przy okazji posłużą celą naukowym. Ankieta jest całkowicie anonimowa. Bardzo proszę o jej wypełnienia, każda odpowiedź jest dla mnie cenna.
Z góry dziękuję ❤️

Badania

Do badań o tej tematyce zainspirowała mnie mama. Niestety odeszła jak byłam w liceum. Wiem, że takich badań jest bardzo dużo, ale w te się angażuje całym sercem. Napisanie teoretycznej podstawy pracy było dla mnie wyzwaniem. Miałam wiele załamań. Postawiłam hipotezę, że z rakiem piersi tez może być dobrze, wierze w to. Mam nadzieje, że się nie zawiodę, ale wiadomo, że różnie to w życiu bywa.

Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 18-01-2021 - 14:02:07 przez MartynaU.

dziubas (offline)

Post #2

18-01-2021 - 16:50:04

Gdańsk 

Martyno! serceCzy robiłaś bamyślidania genetyczne?

rak przewodowy, G1, wym. 0,8x0,6x0,9 cm, ER 95%, PgR 10%, Her2-neg, Ki67 1%, w wartowniku mikroprzerzut, pT1bN1(sn)Mx, operacja oszczędzająca z biopsja wartownika, radioterapia 25x, brachyterpia, hormonoterapia-tamoxiffen do 10lat

MartynaU (offline)

Post #3

18-01-2021 - 17:54:02

Szczerze mówiąc to nie. Jak zaczęłam interesować się tematem to usłyszałam od taty coś w stylu "mama robiła badania i nie jesteś obciążona genetycznie". Oczywiście w to uwierzyłam, nie rozumiałam tylko jak to jest, że robi się komuś badania i stwierdza się dziedziczność u innych ludzi. Raczej to mama nie była obciążona genetycznie, ale że nadal tego nie rozumiem to nie wiem jak interpretować te słowa.