Ankieta do pracy mgr. Brakuje mi tylko pare odpowiedzi, jak masz chwilę to proszę o wypełnienie

Wysłane przez angelikaaug1 

angelikaaug1 (offline)

Post #1

27-04-2021 - 21:08:29

Szanowne Panie,

Zwracam się z prośbą o pomoc. Jestem studentką 5 roku psychologii, tematem mojej pracy jest poczucie jakości życia u kobiet w trakcie leczenia raka piersi ( lub po jego zakończeniu). Z uwagi na pandemię koronawirusa mam znaczną mniejsza możliwość skontaktowania się z osobami, które zgodziłby się na udział w badaniach. Dlatego pozwoliłam sobie do Pań napisać i zapytać czy zgodziłyby się Panie wziąć w nich udział. Zależy mi, żeby moja praca była rzetelna.
Do wypełnienia jest ankieta i trzy kwestionariusze, badanie jest anonimowe. Poniżej, wysyłam linki do ankiet.

Będę wdzięczna za każdą pomoc.

[docs.google.com]

[docs.google.com]

[docs.google.com]

[docs.google.com]

dziubas (offline)

Post #2

30-04-2021 - 23:43:05

Gdańsk 

Szkoda, ze w tym wątku linki do ankiety i kwestionariuszy nie sa aktywne..., aktywne sa w tym wątku "Prośba o wypełnienie ankiet do pracy magisterskiej". Niestety jakos nie udaje mi sie wkleic linka do tego watku...bezradny
Dopiero w trzecim linku (Ankieta) okazało się, że pytania dotyczą osób po mastektomii!!! W opisie jest mowa o kobietach z doświadczeniem raka piersi w trakcie leczenia i po jego zakończeniu. Oprócz mastektomii głównym leczeniem jest także operacja oszczędzająca. Prosze dokonac jakiś zmian, bo ja akurat wysłałam 3 kwestionariusze, a bedąc po operacji oszczędzajacej, nie moge odpowiedziec na pytania 19- 22, pytanie 23 sugeruje, ze przez rodzinę rozumie pani tylko współmałżonka i dzieci, a ja jestem osoba samotna ale miałam wsparcie od siostry, wydaje mi sie w tym wypadku problematyczny podpunkt "jestem samotna".
Wobec powyższego czekam na pani decyzje.