Funkcjonowanie emocjonalne i społeczne

Wysłane przez anne 

anne (offline)

Post #1

08-01-2011 - 17:32:30

Zabrze 

Dzień dobry,

nazywam się Anna Brandt, jestem studentką V roku psychologii Uniwersytetu Śląskiego. Piszę pracę magisterską, w której chcę poruszyć tematykę emocjonalnego i relacyjnego funkcjonowania kobiet po mastektomii. Chciałabym, aby do mojej grupy weszły kobiety, które poddają się zabiegowi rekonstrukcji piersi, jak i te które nie decydują się na ten zabieg.
Poszukuję chętnych do wzięcia udziału w moich badaniach. Dobrze zdaję sobie sprawę, że część z Pań już wielokrotnie udzielała takiego wsparcia infromacyjnego studentom i dyplomantom, ale mimo wszystko gorąco zachęcam i bardzo serdecznie proszę o zgłoszenie się do moich badań. Udział w nich polega na wypełnianiu kilku kwestionariuszu, dzięki temu można przyjrzeć się sobie i swojemu funkcjonowaniu, i chociaż znamy siebie same najlepiej, zawsze można się dowiedzieć czegoś więcej smiling smiley
Pań zgoda byłaby dla mnie niezwykle cenna, gdyż takich badań w Polsce (szczególnie z udziałem kobiet po rekonstrukcji) jest wciąż niewiele, a poszerzenie stanu wiedzy mogłoby pozwolić na tworzenie bardziej adekwatnych i efektywnych programów pomocowych dla kobiet po mastektomii.
Ja, z mojej strony, postaram się, aby wyniki, które uzyskam z badań, umożliwiły mi nie tylko na napisanie pracy mgr, ale również chciałabym aby pozwoliły na przygotowanie projektu wsparcia wdrożonego np. w Klubie Amazonek.
W ten sposób, przynajmniej pośrednio, mogłabym się odwdzięczyć za okazaną mi Waszą pomoc.

Bardzo proszę o kontakt mailowy: ann-ya@wp.pl

Pozdrawiam ciepło,
Ania Brandt

anne (offline)

Post #2

09-01-2011 - 20:09:16

Zabrze