Radzenie sobie a poziom jakości życia kobiet z rakiem piersi. Mediacyjna rola wsparcia społecznego.

Wysłane przez studentka.psychologii13 

studentka.psychologii13 (offline)

Post #1

22-10-2022 - 10:12:38

Dzień dobry,
jestem studentką 5 roku Psychologii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.
W ramach pracy magisterskiej, przeprowadzam badanie pt.: „Radzenie sobie a poziom jakości życia kobiet z rakiem piersi. Mediacyjna rola wsparcia społecznego.” Aby móc ruszyć dalej z moją pracą badawczą, brakuje mi 20 pacjentek, które zgodziłyby się wypełnić 15 minutową ankietę internetową, w której znajduje się kilka pytań na temat historii choroby oraz trzy kwestionariusze. Swoją przyszłą karierę zawodową, wiążę m.in. z pracą na oddziale onkologicznym, dlatego zależy mi na tym aby moje badanie umożliwiło mi wysunięcie wartościowych wniosków, które będę mogła przełożyć na skuteczniejszą pracę z pacjentami. Będę niezmiernie wdzięczna za wypełnienie tego krótkiego badania! serce
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję
Katarzyna Dobrowolska

Link do badania:
[forms.gle]

mgiełka (offline)

Post #2

22-10-2022 - 10:52:01

Radom 

Chciała pomóc i wypełnić ankietę, jednak są w niej nieścisłości i zrezygnowałam.
Wznowa to nie to samo co przerzuty - proszę dodać taki podpunkt. Zdarzają sie i wznowy i przerzuty - sytuacja pacjentek w takich wypadkach jest różna (inna w porównaniu pomiędzy tym a tym).

Z amazonki.net od 2006 roku.

Lela2021 (offline)

Post #3

22-10-2022 - 11:44:39

okolice Wrocławia 

Wypełniłam na raty, wcisnęłam wyślij i włączyło mi ankietę od nowa, no i nie wiem, czy poszło, czy za długo miałam ją otwartą i nie zapisało. Nie wiem. Drugi raz wypełniać nie mam siły.

Amputacja metodą Maddena: NST G2 10 mm. ER:80% PR:80% Her-2(+2) -FISH dał wynik negatywny, ki67:2-15% węzły chłonne II i III piętra 0/12. po operacji Reseliego, Tamoksyfen. Po usunięciu "dołu" Aromek.
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować