Jakośc życia, życie codzienne,-potrzeby, -problemy

Wysłane przez kasiakatarzynadw 

kasiakatarzynadw (offline)

Post #1

15-02-2011 - 16:19:50

Dzień dobry jestem studentką III roku Fizjoterapii. Piszę pracę na temat: "Jakość życia kobiet po mastektomii" , w związku z tym miałabym ogromną prośbę, mianowicie chciałabym abyście wypowiedziały\eli się na wyżej wymieniony temat. Byłabym bardzo wdzięczna za postysmiling smiley
Pozdrawiam serdecznie Kasia smiling smiley

Janina.S (offline)

Post #2

15-02-2011 - 16:32:12

widły Soły i Wisły 

Kasiu , sam tytuł wątku podzieliłaś na kilka części - każda to oddzielny długi temat który co druga z nas mogłaby tu
obszernie opisać . Każda wypowiedź mogłaby nie mieścić się na jednej stronie - to ogrom spraw i problemów.
Może bardziej konkretne pytania o co CI dokładnie chodzi.

.....jeśli niebo spada nam na głowę to nie po to by się z nas śmiać
....... lecz by podziwiać patrząc jak się podnosimy.
...

agawa (offline)

Post #3

15-02-2011 - 18:22:32

okolice 

Kasiu, tak jak Janina napisała.... to zbyt rozległy temat, abyś tak mogła zebrać potrzebny materiał. Myślę, że wiele dziewczyn z chęcią weźmie udział w badaniu w formie dobrze przygotowanej ankiety czy kwestionariusza.

Post #4

16-02-2011 - 10:45:25

... ankieta czy kwestionariusz w moim przypadku nie zdaje egzaminu;/
W takim razie może zaczniemy od wyjścia ze szpitala, tzn. czego Wam najbardziej brakowało, co było konieczne i niezbędne po wyjściu ze szpitala do domu, zarówno od strony rodziny, przyjaciół czy waszego lekarza prowadzącego czy rehabilitanta??

agawa (offline)

Post #5

16-02-2011 - 20:26:23

okolice 

[amazonki.net]

Na pewno tu wiele znajdziesz smiling smiley

lulu (offline)

Post #6

16-02-2011 - 21:13:48

k/Kwidzyna 

Od chwili diagnozy dla mnie liczyło się tylko to, żeby szybko poddać się operacji, robić wszystko to, co może mi pomóc.