studentka socjologii prosi o pomoc

Wysłane przez kamila_socjo 

kamila_socjo (offline)

Post #1

04-05-2010 - 00:01:42

Gdańsk 

Witam, jestem studentką socjologii i piszę prace na temat amazonek- postrzegania własnego piękna i poczucia bycia kobietą. Chciałabym się od Was dowiedzieć jak czujecie się po utracie piersi, co ona dla was znaczyła i co się zmieniło. Uważam że mało się mówi na ten temat, a nie powinno tak być. Wasze opinie wiele dla mnie znaczą, również zdanie waszych bliskich(mężów, partnerów, dzieci, rodziny), oraz to jak społeczeństwo patrzy na amazonki.

Dziękuje;]

agawa (offline)

Post #2

04-05-2010 - 10:39:16

okolice 

Kamilo, trudno mi się odnieść do twojej prośby, bo nie wiem, co pisać. Temat bardzo obszerny, a zarazem delikatny.... Łatwiej byłoby, gdybyś skonstuowała kwestionariusz. Albo zaproponowała umówienie się na rozmowę... może być przez gg czy skypa.
Są wśród nas dziewczyny, które na pewno z chęcią ci pomogą. Tylko, to moja prośba, określ dokładniej formę smiling smiley
Tym bardziej, że prosisz o rozmowę na temat intymny... Wiesz o tym, prawda?
Pozdrawiam

dani (offline)

Post #3

04-05-2010 - 15:48:49

Za ogólnie sformułowane te Twoje pytania...
Można albo odpowiedzieć krótko i dosłownie,albo całe elaboraty na ten temat napisać....

Chcesz rozśmieszyć Boga... Opowiedz mu o swoich planach..

lulu (offline)

Post #4

04-05-2010 - 19:08:13

k/Kwidzyna 

"Chciałabym się od Was dowiedzieć jak czujecie się po utracie piersi, co ona dla was znaczyła i co się zmieniło."
Jeśli miałabym odpowiedzieć na ten temat, to mogę.

Na Forum od 07 lutego 2008

2007 amputacja prawej piersi, 5 lat na Tamoksyfenie, Egistrozolu, Mamostrolu
2015 amputacja lewej piersi, 4xAC, rok Herceptyna
Nigdy nie jedz do syta. Jedna trzecia żołądka dla pokarmu, jedna trzecia dla napoju, jedna trzecia dla ducha.
je

mag_dag (offline)

Post #5

04-05-2010 - 19:46:38

Sosnowiec