Spotkanie Łodzianek i okołołodzianek winking smiley smileys with beer

Wysłane przez Kasia_W 

Jutta (offline)

Post #1

09-08-2016 - 20:36:25

między Łodzią a Warszawą 

Mówisz i maszchichot Piątek 19 VIII papa

Marzenna (offline)

Post #2

09-08-2016 - 23:19:45

Łódź 

To super ja tez będe, o której godzinie?buziak

ira (offline)

Post #3

10-08-2016 - 10:55:40

Pabianice 

Godz. 18?







Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 10-08-2016 - 10:56:11 przez ira.

myszka (offline)

Post #4

10-08-2016 - 11:42:19

Poznań 

ircia walnęła pięścią w stoliczek i od razu spotkanie sie robi ok



Nie marnuj swojego życia na to by zaimponować innym ludziom.Po prostu rób to co kochasz i kochaj to co robisz...serce

ira (offline)

Post #5

10-08-2016 - 11:54:35

Pabianice 

myszko, na razie "się robi". Czy się zrobi? tongue sticking out smiley duży uśmiech



myszka (offline)

Post #6

10-08-2016 - 12:01:39

Poznań 

zrobi zrobi ... ok



Nie marnuj swojego życia na to by zaimponować innym ludziom.Po prostu rób to co kochasz i kochaj to co robisz...serce

Marzenna (offline)

Post #7

10-08-2016 - 19:27:14

Łódź 

No jaknie jak TAKradocha

ewas (offline)

Post #8

10-08-2016 - 23:38:31

Łódź 

Dzień przed ślubem mojej Córci i weselem nie dam rady, ale całusy gorące przesyłam Wam wszystkim.

ira (offline)

Post #9

11-08-2016 - 21:08:12

Pabianice 

Ewuś, gratuluję! buzki



Marzenna (offline)

Post #10

12-08-2016 - 13:08:52

Łódź 

No co z tym spotkaniem?bezradny

ira (offline)

Post #11

12-08-2016 - 13:32:06

Pabianice 

Przecież zaproponowałam godz. 18 i nie ma odzewu, czy Wam pasuje.załamka



Jutta (offline)

Post #12

12-08-2016 - 15:41:20

między Łodzią a Warszawą 

Pasuje, pasuje. Mogę się trochę spóźnić. Jak na razie jesteśmy we 3. Zdałoby się jeszcze chociaż kilka osób. Najważniejsze, że się w końcu zobaczymy. Do zobaczenia w przyszły piątek.

Marzenna (offline)

Post #13

12-08-2016 - 19:45:46

Łódź 

buzkiok

ewawlo24 (offline)

Post #14

13-08-2016 - 08:34:50

Łódź 

Postaram się dotrzeć smiling smiley



malgos 10 (offline)

Post #15

13-08-2016 - 09:45:50

Łódź 

Irenko mnie pasuje a nie pisalam bo odzewu na moje propozycje zerowe



jestem na forum od 25-10-2008




Bez cierpienia nie zrozumie się szczęścia.

- Fiodor Dostojewskiserce

nigulina (offline)

Post #16

15-08-2016 - 22:39:49

łódz 

Ja nie będę mogła. Od trzech miesięcy mam nową prace,pracuję według grafiku. 19 wypada mi praca po południu. Może innym razem się uda. Życzę Wam miłego spotkania i dobrej zabawy.

myszka (offline)

Post #17

16-08-2016 - 10:30:53

Poznań 

Przypominam o Waszym spotkanku:

19 sierpnia w piątek godzina 18.00

-ira-
-malgos 10-
-ewawlo24-
-Marzenna_
-Jutta-

któż jeszcze ?




Nie marnuj swojego życia na to by zaimponować innym ludziom.Po prostu rób to co kochasz i kochaj to co robisz...serce

malgos 10 (offline)

Post #18

16-08-2016 - 14:02:23

Łódź 

super taki przypominaczek duży uśmiech
a jak sie nikt wiecej mnie zgłosi to bedzie kameralnie
tez fajnie




jestem na forum od 25-10-2008




Bez cierpienia nie zrozumie się szczęścia.

- Fiodor Dostojewskiserce

ewawlo24 (offline)

Post #19

17-08-2016 - 09:59:15

Łódź 

Dziewczynki niestety nie dotrę, ponieważ mąż wymyślił weekend w Toruniu na koniec wakacji i jedziemy w piątek po pracy. Mocno Was całuję i czekam na następne spotkanie buzki



Jutta (offline)

Post #20

18-08-2016 - 08:38:36

między Łodzią a Warszawą 

Dziewczyny, gdzie ? W manu?chichot

ira (offline)

Post #21

18-08-2016 - 17:47:26

Pabianice 

Tak, jak zwykle. Ale najpierw przy krzesełku duży uśmiech



Jutta (offline)

Post #22

18-08-2016 - 21:56:02

między Łodzią a Warszawą 

śmiech Ok. Najpierw przy krzesełku.hura
Ewuniu, baw sie dobrze w tym Toruniubuziak

malgos 10 (offline)

Post #23

20-08-2016 - 08:24:04

Łódź 

Jutta sliczne kwiatki to hortensje



jestem na forum od 25-10-2008




Bez cierpienia nie zrozumie się szczęścia.

- Fiodor Dostojewskiserce

ira (offline)

Post #24

20-08-2016 - 12:41:49

Pabianice 

Udało się! hura Się spotkałyśmy, intymnie, we cztery, ale przynajmniej z każdą sobie pogadałam duży uśmiech
Teraz zobaczę się z kilkoma łodziankami na sabacie w Ciechu radocha







Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 20-08-2016 - 12:42:51 przez ira.

dziubas (offline)

Post #25

20-08-2016 - 12:50:51

Gdańsk 

a moglabys Ira podzielic sie informacja kiedy ten sabat, bo zgodnie z obowiazujacymi trendami o takich wydarzeniach na forum nikt nie piśnie ani słowa, a wrzesien tuż tuż!





rak przewodowy, G1, wym. 0,8x0,6x0,9 cm, ER 95%, PgR 10%, Her2-neg, Ki67 1%, w wartowniku mikroprzerzut, pT1bN1(sn)Mx, operacja oszczędzająca z biopsja wartownika, radioterapia 25x, brachyterpia, hormonoterapia-tamoxiffen do 10lat



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 20-08-2016 - 12:51:58 przez dziubas.

ira (offline)

Post #26

20-08-2016 - 12:59:06

Pabianice 

dziubasku, od "piskania" o sabatach jest organizatorka owych - Mania duży uśmiech
A wrześniowy jest w dniach 16-18 września.

(Mania to manka45.)







Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 20-08-2016 - 13:01:06 przez ira.

dziubas (offline)

Post #27

20-08-2016 - 13:05:05

Gdańsk 

ja to wszystko irus wiem tylko dlaczego w watku "nasze zjazdy" nie ma o tym ani słowa...myśli moze po prostu nie zlaeży nikomu, żeby ktos spoza towarzystwa sie pojawił, wtedy ok - mozecie na forum nie informować! blee





rak przewodowy, G1, wym. 0,8x0,6x0,9 cm, ER 95%, PgR 10%, Her2-neg, Ki67 1%, w wartowniku mikroprzerzut, pT1bN1(sn)Mx, operacja oszczędzająca z biopsja wartownika, radioterapia 25x, brachyterpia, hormonoterapia-tamoxiffen do 10lat



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 20-08-2016 - 13:09:33 przez dziubas.

ira (offline)

Post #28

20-08-2016 - 13:13:24

Pabianice 

Powtarzam: manka45 zakłada nowy wątek o każdym sabacie, nie pisz więc do mnie "możecie na forum nie informować".
Pytaj więc Mani "dlaczego w watku "nasze zjazdy" nie ma o tym ani słowa", bo ja nie wiem.



malgos 10 (offline)

Post #29

11-11-2016 - 08:46:18

Łódź 

Witam ach witam Łodzianki i sympatyczki Łodzi



jestem na forum od 25-10-2008




Bez cierpienia nie zrozumie się szczęścia.

- Fiodor Dostojewskiserce

malgos 10 (offline)

Post #30

11-11-2016 - 08:52:30

Łódź 

Pisałam i zżarło



jestem na forum od 25-10-2008




Bez cierpienia nie zrozumie się szczęścia.

- Fiodor Dostojewskiserce
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować

Użytkownicy online

Gości: 541
Największa liczba gości online: 5263 dnia 07-04-2018