Czerwona chemia a biegu ka

Wysłane przez adam65 

adam65 (offline)

Post #1

05-10-2021 - 18:22:34

 

Cześć

Pisze z prośbą o pomoc. Moja mama w czwartek miała pierwsza chemię czerwona. Pierwsza z czterech. Pierwsze 3 dni po minęły bardzo dobrze. Od wczoraj ma jednak bardzo męcząca i uporczywa biegunkę. Czy ktoś ma jakiś sposób na zachowanie takiej dolegliwości ? Niestety ze względów na odległość nie mamy możliwości kontaktu z onkologiem jednak może lekarz rodzinny może pomóc ? Lub może są jakieś leki na receptę ?

renatar (offline)

Post #2

05-10-2021 - 19:45:28

sieradz 

Myślę że rodzinny powinien pomóc. Ja w trakcie brałam lakcid [stary sprawdzony probiotyk].






T3NOMO/ER10 PR10procent\12 taksanów,3AC,lampek 25.Tamoksifen.Inwazyjny śluzowy.

adam65 (offline)

Post #3

05-10-2021 - 20:07:33

 

Dziękuję. Jutro zapiszemy się do rodzinnego. Dziwne to wszystko. 3 dni wszytskie było super po chemii snobjawy dopiero teraz się zaczęły ..

Tomasz. (offline)

Post #4

05-10-2021 - 20:49:52

Pruszków 

A jakie leki p.wymiotne otrzymała chora? Niektóre z nich działają zapierająco. I koniec ich działania może oznaczać odruchowe biegunki. Są leki hamujące wypróżnienia- np. zawierające loperamid. Małe op jest bez recepty, większe (ma się rozumieć tańsze) na receptę.



____________
Nie jestem lekarzem. Moje sugestie odnośnie leczenia należy zawsze skonsultować z lekarzem prowadzącym.

adam65 (offline)

Post #5

06-10-2021 - 10:38:36

 

Mama brała Emend 125 mg i 80 mg 3 dni. Za Twoją rada wzięła loperamid i biegu ka ustąpiła. Bardzo dziękujemy. Dzisiaj jest bardzo za to skrajnie słaba...

Pierwsze 3 do minely bardzo dobrze a teraz dopiero zaczęły się takie sensację ... sad smiley

Tomasz. (offline)

Post #6

06-10-2021 - 11:50:57

Pruszków 

Emend działa zapierająco. Stąd po 3 dniach może być odruchowa biegunka. Inne pytania zadaj w wątku chemioterapia rozmowy codzienne. Jest tam masa różnych osobistych wątków i reakcji na leczenie i radzenie sobie np z działania u ubocznymi chemioterapii.



____________
Nie jestem lekarzem. Moje sugestie odnośnie leczenia należy zawsze skonsultować z lekarzem prowadzącym.

adam65 (offline)

Post #7

06-10-2021 - 12:47:30

 

Będziemy pisać. Bardzo dziękuję

Al_la (offline)

Post #8

12-10-2021 - 18:14:55

k/Warszawy 

Ja też przez 3 dni miałam zaparcia, a potem biegunkę. Po tygodniu wszystko przechodziło.





W najgorszych chwilach mego życia zawsze mogłem liczyć na przyjaciół.
Odtąd wiem, że pierwszą rzeczą, jaką należy zrobić, to poprosić o pomoc. Paulo Coelho




Przewodowy NST, G2, T3N0Mx, TNBC, 6 x FEC (3 przed operacją), yT2N0Mx
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować

Użytkownicy online

Gości: 475
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 14207 dnia 25-04-2022