Schemat AC

Wysłane przez Amazonki.net 

jagodula (offline)

Post #1

22-11-2012 - 14:56:14

Sławkow 

rotflWczoraj skończyłam AC. Powiem , nie było lekko ale też nie powaliło mnie na kolana. Cały czas starałam się być aktywna tzn. gimnastyka, spacery, rower... Niestety, kondycja leciała na łeb, na szyję. Nie wiem dlaczego tak bardzo zajmujemy się tym czy już łyse czy jeszcze! Przecież to się ni jak ma do zdrowia. Dziewczyny, przecież to tylko włosy! Ważniejsze , jak się czujecie, czy serce ok i czy da się oddychac swobodnie.

Al_la (offline)

Post #2

23-11-2012 - 12:09:50

k/Warszawy 

Jagodula brawo





W najgorszych chwilach mego życia zawsze mogłem liczyć na przyjaciół.
Odtąd wiem, że pierwszą rzeczą, jaką należy zrobić, to poprosić o pomoc. Paulo Coelho




Przewodowy NST, G2, T3N0Mx, TNBC, 6 x FEC (3 przed operacją), yT2N0Mx

gojad (offline)

Post #3

23-11-2012 - 13:37:01

Września 

Witam,
moja siostra jest 2,5 tygodnia po pierwszej AC. Wczoraj wystąpiła temperatuara 37,8 a dzis jest osłabiona.
Czy któraś z Was miała temperaturę po chemii?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

mag_dag (offline)

Post #4

23-11-2012 - 13:56:23

Sosnowiec 

stan podgorączkowy nie jest groźny, można wziąć coś na obniżenie temperatury,
senność i osłabienie to normalny i częsty objaw,

jeśli temperatura będzie rosła - trzeba zgłosić się do lekarza, najlepiej onkologa - bo to może być gorączka neutropeniczna - jest to temperatura powyżej 38,5 i jest to stan groźny dla pacjenta,

polecam wątek "chemioterapia - rozmowy codzienne":

[amazonki.net]










Gdyby mi coś przyszło do głowy, niech zaczeka. (Dominik Opolski)

-----><-----


----------------------------------------------------------

madzia_61 (offline)

Post #5

23-11-2012 - 13:57:32

 

tez tak mialam i to o wiele wyzsza temperature oraz bylam bardzo oslabiona ale to przejściowe i mija/w razie jak utrzymuje sie lub dolaczja inne dolegliwości koniecznie trzeba udac sie do lekarza/ ,nie jest to standartem ale u niektorych sie tak zdarza ,najlepiej zażyć coś od goraczki mi pomagał "ibuprom max"/pamiętaj nie wolno aspiryny ani jej pochodnych /uśmiech

gojad (offline)

Post #6

23-11-2012 - 14:13:13

Września 

Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź.
Dziś temperatury nie ma.

gojad (offline)

Post #7

18-12-2012 - 15:30:00

Września 

Witam ponownie,
moja siostra jest przed trzecią chemią, po drugiej zauważyła, że guz się zmniejszył, natomiast od dwóch dni czuję ból promieniujący aż pod pachę.
Bardzo się niepokoję, a może to znak, że chemia zabija gada?
Jeśli któraś z waz miała podobne objawy to proszę o odpowiedź.

Al_la (offline)

Post #8

18-12-2012 - 15:45:54

k/Warszawy 

Mój guz zaczął się zmniejszać po 1 chemii i też czułam ból całej piersi.
Pewnie ten ból spowodowany jest niszczeniem komórek nowotworowych.





W najgorszych chwilach mego życia zawsze mogłem liczyć na przyjaciół.
Odtąd wiem, że pierwszą rzeczą, jaką należy zrobić, to poprosić o pomoc. Paulo Coelho




Przewodowy NST, G2, T3N0Mx, TNBC, 6 x FEC (3 przed operacją), yT2N0Mx

gojad (offline)

Post #9

18-12-2012 - 15:52:50

Września 

dziękuję Al-la, mam nadzieję, że tak jest - muszę tylko przekonać siostrę, żeby się tym nie marwiła.

gojad (offline)

Post #10

18-12-2012 - 16:00:29

Września 

rozmawiałam z siostrą, pierś nie boli, a dół pachowy - może miałyście podobne obajwy?

nenar (offline)

Post #11

08-01-2013 - 17:11:02

Czaplinek 

Jutro 4 i ostatnia chemia AC a potem Taxole...



nenar (offline)

Post #12

12-01-2013 - 14:23:13

Czaplinek 

Skończyłam AC przewraca_oczy



kimi (offline)

Post #13

12-01-2013 - 14:39:30

 

brawobrawobrawo

ewawlo24 (offline)

Post #14

13-01-2013 - 18:34:11

Łódź 

Brawobuzki



andzia73 (offline)

Post #15

13-01-2013 - 18:38:11

Gdańsk 

brawodrink.gifsupersmiling smiley




Renka623 (offline)

Post #16

13-01-2013 - 18:54:33

 

Brawobrawobuzki

anija63 (offline)

Post #17

13-01-2013 - 19:26:10

k Grudziadza 

brawobrawo drink.gifsmiling smiley



nenar (offline)

Post #18

13-01-2013 - 22:08:53

Czaplinek 

Dziewczyny dzięki wielkie!!! Ta 4 chemia była najgorsza, tzn. skutki uboczne. Dziś 5 dzień a ja jeszcze ledwo żyję.
A 28 stycznia pierwszy wlew taxolu, mam nadzieję że będzie lżej niezdecydowany



Renka623 (offline)

Post #19

14-01-2013 - 13:06:40

 

Nenar wziełaś już 4 to wiesz że 5 dni to mało ale jeszcze troszkę to będziesz ok.Taksany ja zniosłam dobrze papocieszacalus

jagodula (offline)

Post #20

14-01-2013 - 19:42:27

Sławkow 

jablko Nenar będzie ok. Nie taki taksol straszny jak go malują - parafrazuje znane powiedzonko. Ja znoszę go przyzwoicie. Jestem tylko senna i słaba ( bez pary!). Powodzenia.

nutka (offline)

Post #21

16-01-2013 - 17:43:28

 

Wczoraj zatankowałam pierwszy z czterech wlewów AC, potem cztery taksany. Oprócz lekkiego osłabienia i odbijania jak na razie nic mi nie dolega. Oby tak dalej, czego sobie i innym życzęradocha



"W życiu nie chodzi o to, żeby przetrwać burzę, ale o to, żeby tańczyć w deszczu."
Richard Paul Evans
"... Wszystko wydarza się wtedy, gdy jest na to gotowe."
Dennis Genpo Merzel

nenar (offline)

Post #22

17-01-2013 - 14:56:36

Czaplinek 

Dziewczyny przy ostatniej chemii AC miałam za niską hemoglobinę około 9, wiem że to już anemia. 28 stycznia mam mieć pierwszy Taxol ale jak wyniki będą nie takie to jej nie dostanę. Za bardzo nie wiem co mam robić niezdecydowany



DanaPar (offline)

Post #23

17-01-2013 - 15:51:04

Police 

Witam
jak Wy dokładnie wiecie, jaką chemię brałyście. Ja miałam 2 x 4, przy czym dwie pierwsze w szpitalu (pobyt 3 dniowy) a po operacji kolejne 4 już bez leżenia tylko dojeżdżając na wlew. Ale nigdy nie analizowałam, co to za chemie, chyba poczytam wypisy, bo mi głupio, że tym się nie interesowałam.
A co do temperatury. To po każdej z tych pierwszych chemii w drugim tygodniu byłam chora z wysoką temperaturą i zawsze był antybiotyk. Ale w trzecim czułam się ok. i nadrabiałam w pracy stracony tydzień.
pociesza wszyskich, którzy zmagają się ze skutkami chemii i życzę by poczuły się jak ja teraz radocha



DanaPar (offline)

Post #24

17-01-2013 - 15:55:37

Police 

poprawiam się, cztery pierwsze w szpitalu, a nie jak napisałam dwie serce



lulu (offline)

Post #25

17-01-2013 - 17:10:35

k/Kwidzyna 

Nenar [archiwum2.amazonki.net] to jest link do przepis na kwas buraczany, pomaga podnieść wyniki krwi.



Na Forum od 07 lutego 2008

2007 amputacja prawej piersi, 5 lat na Tamoksyfenie, Egistrozolu, Mamostrolu
2015 amputacja lewej piersi, 4xAC, rok Herceptyna
Nigdy nie jedz do syta. Jedna trzecia żołądka dla pokarmu, jedna trzecia dla napoju, jedna trzecia dla ducha.
je

nenar (offline)

Post #26

17-01-2013 - 17:56:40

Czaplinek 

Tylko mam mały problem bo tu buraków nie ma...smutny



mag_dag (offline)

Post #27

17-01-2013 - 21:44:17

Sosnowiec 

nenar, poszukaj w aptece tabletek z buraka - może mają duży uśmiech

jak nie mają, to tu zerknij:


[www.i-apteka.pl]









Gdyby mi coś przyszło do głowy, niech zaczeka. (Dominik Opolski)

-----><-----


----------------------------------------------------------

nenar (offline)

Post #28

17-01-2013 - 22:14:27

Czaplinek 

Dzieki jak tu nie będzie to poprosze mamę i kupi mi w Polsce i wyśle.
Dziewczyny a hemoglobina 9 to naprawdę źle czy bardzo źle???



Al_la (offline)

Post #29

17-01-2013 - 22:19:55

k/Warszawy 

Nenar poczytaj:

[blog-medyczny.pl]
[urodaizdrowie.pl]





W najgorszych chwilach mego życia zawsze mogłem liczyć na przyjaciół.
Odtąd wiem, że pierwszą rzeczą, jaką należy zrobić, to poprosić o pomoc. Paulo Coelho




Przewodowy NST, G2, T3N0Mx, TNBC, 6 x FEC (3 przed operacją), yT2N0Mx

jagodula (offline)

Post #30

18-01-2013 - 18:44:38

Sławkow 

jablko Nenar ja piłam taki zestaw ziół: krwawnik, nagietek (2 op.) i pokrzywa. Fajnie działa na poprawę obrazu krwi i zwiększa odporność. Warunek: trzeba tego pić ok 1 litra dziennie.
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować

Użytkownicy online

Gości: 457
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 14207 dnia 25-04-2022