Rekonstrukcja sutka, metoda tatuażu 3D

Wysłane przez Domana 

Domana (offline)

Post #1

22-02-2017 - 14:43:29

Warszawa 

Drogie Panie, jestem pielęgniarką, linergistką z dyplomem European Beauty Concept, oraz finalistką mistrzostw Polski w makijażu permanentnym. Przez piętnaście lat pracowałam jako plastyk i w końcu postanowiłam połączyć wykształcenie medyczne z miłością do sztuki.
Od siedmiu lat zajmuję się makijażem permanentnym, tatuażem 3D, a od roku doskonale swoje umiejętności w mikropigmentacji medycznej i rekonstrukcji sutka.
Szykuję folder reklamowy, który docelowo pojedzie do Szwajcarii. Poszukuję kilku Pań, które w zamian za zrekonstruowanie sutków, zechcą być moimi modelkami.
Z góry nadmieniam, że nie zamierzam na Paniach ćwiczyć, ale wykonać perfekcyjną rekonstrukcję tatuażem 3D.
Po więcej informacji, zapraszam na mój profil-Domana, tam też umiesciłam zdjęcia swoich prac.
Z poważaniem Dorota Szewczyk

zuzia1 (offline)

Post #2

22-02-2017 - 19:08:43

Gdańsk 

Ja mam pytanie . Na ile farby, których używa Pani do odtwarzania brodawki nadają się dla ciężkich alergików? Czy mogą być silnie uczulające? myśli Ja jestem taką osobą. Jednak kiedy poszłam do poleconej przez chirurga pani zajmującej się koloryzacja brodawki to ona, usłyszawszy o moich uczuleniach, powiedziała, że ew. mogłaby się podjąć takiego tatuażu, ale pod warunkiem, że przyniosę zaświadczenie od dermatologa i alergologa, że nic mi nie będzie. Że nie mam uczulenia konkretnie na barwniki. Powiedziała, że miała już pacjenta, którego barwnik uczulił, wszystko się spaprało, a on potem musiał się długo leczyć sterydami. A podejrzewam, że żaden lekarz nie powie mi czy mogę być uczulona na barwnik. Często u mnie wychodziło to dopiero "w praniu". A ponieważ miałam już niezliczoną ilość obrzęków, zapaść i 2 wstrząsy , a do tego kocham moją nową, śliczną pierś, to wolałam nie fundować jej (i sobie) jakiś przygód i atrakcji. I tak pozostałam nieumalowana. chichot