Rekonstrukcja jednoczasowa

Wysłane przez Amazonki.net 

Agus2411 (offline)

Post #1

30-04-2014 - 19:45:16

 

Dexterka a napisz prosze jak po tej operacji wygladaja piersi? ?? Czy sa powiedzmy naturalne? ?? Mnie lekarze chca wlozyc implanty anatomiczne ok.260 ml.jestem dosyć drobną osobą, ale boję się efektu po. Czy będę miała jakis problem z tymi nowymi piersiami. ...

dana23 (offline)

Post #2

30-04-2014 - 20:20:09

Gdańsk, Saarbruecken 

Agus,ja podobną operację miałam w Niemczech. Musiałam nosić specjalny stanik,na który miałam receptę i nosiłam go 3 miesiące w dzień i w nocy. Piersi są wielkością podobne do naturalnych (też mam małe),tylko bardziej sztywne i bardziej uniesione. Generalnie jestem zadowolona,bo nie byłym ani przez chwilę bez piersi i to na pewno robi dobrze na psychikę. Skóra na piersiach jest jeszcze trochę bez czucia,ale powoli i to się poprawia. Właściwie nie mam z "nowymi" piersiami żadnych problemów i Ty bądź dobrej myśli!ok



gosiaw (offline)

Post #3

30-04-2014 - 20:44:10

Biłgoraj 

Agus2411 ja jestem pacjentką doc Stanisławka. Jesteś w najlepszych rękach !!!
O nic się nie martw pociesza
W 2012 w kwietniu przeszłam mastektomię piersi lewej, a teraz jestem już po rekonstrukcji i profilaktycznym usunięciu piersi prawej z jednoczesnym wszczepieniem protezy. duży uśmiech i rekonstrukcją brodawki.
Oczywiście wszystkie zabiegi robił profesor, to wspaniały człowiek i znakomity specjalista. Pozdrawiam

Agus2411 (offline)

Post #4

30-04-2014 - 20:54:47

 

Jejku dziewczyny dziękuje bardzo za odpowiedzi.Szczerze mówiąc jestem przerażona, ale podjęłam juz taka a nie inna decyzje i napewno sie nie wycofam.A obawy ma pewnie każdy i jest to normalne. Jestem dosyć młoda osoba, mam 32 lata. Mam juz dwójkę dzieci i szczerze nie była to łatwa decyzja. Moja mama zmarła 5 lat temu na raka jajnika, 10 lat sie męczyła z tym dziadostwem dlatego chce oszczędzić sobie i rodzinie tych "atrakcji". Dlatego zacznę od piersi. Gdyby nie było możliwości rekonstrukcji to nie wiem czy bym sie zdecydowała. Mam nadzieje, ze piersi bedą w miarę normalne. Oczywiście dr od razu mi powiedział,ze bedą dwa rozmiary większe niż mam bo musi czymś wypełnić rozciągniętą skore,wiec wydaje mi sie,ze bedzie C i bedą na swoim miejscu. Powiedział,ze mięsień zostaje,pokazał mi zdjęcia pacjentek, pokazał jak bedzie przebiegać blizna, pokazał implanty wymierzył itd.ogolnie powiedzil sam żebym sie nie martwiła bo oni dobrze to robiąwinking smiley)) tak na koniec rozmowy w celu rozluźnieniawinking smiley)) a czy możecie polecić jakieś biustonosze po operacji,jaki i gdzie zakupić...??? Dziękuje za odpowiedzi...a i rownież jestem z Radomia ,tak jak niektórzy na forumsmiling smiley)))

Al_la (offline)

Post #5

01-05-2014 - 10:47:22

k/Warszawy 

Cytuj
Agus2411
a czy możecie polecić jakieś biustonosze po operacji,jaki i gdzie zakupić...??? Dziękuje za odpowiedzi...

Agus, o bieliźnie poczytaj tutaj [amazonki.net]





W najgorszych chwilach mego życia zawsze mogłem liczyć na przyjaciół.
Odtąd wiem, że pierwszą rzeczą, jaką należy zrobić, to poprosić o pomoc. Paulo Coelho




Przewodowy NST, G2, T3N0Mx, TNBC, 6 x FEC (3 przed operacją), yT2N0Mx



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 01-05-2014 - 10:47:49 przez Al_la.

dexterka (offline)

Post #6

01-05-2014 - 14:23:23

 

Aguś, piersi po operacji wyglądają fantastyczniesmiling smiley. Tzn wypowiadam się tylko o moich bo innych nie widziałam hehe ale podejrzewam, ze efekt tez jest znakomitysmiling smiley. A właściwie to szczerze mówiąc teraz wyglądają jeszcze lepiej niż moje stare oryginałysmiling smiley. Nie boj nic, będziesz wspaniale wyglądaćsmiling smiley.





Z chwilą gdy decydujesz się stawić czoło problemom, przekonujesz się, że możesz więcej, niż ci się zdawało. - Paulo Coelho

Halinka (offline)

Post #7

01-05-2014 - 15:55:30

 

Cytuj
Agus2411
a czy możecie polecić jakieś biustonosze po operacji,jaki i gdzie zakupić...???

Polecam też poczytać cały ten wątek /amazonki.net/ - wiele praktycznych, przydatnych informacjiuśmiech



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 01-05-2014 - 15:56:12 przez Halinka.

Agus2411 (offline)

Post #8

01-05-2014 - 19:06:39

 

Juz widzialam ten wątek, te biustonosze z Anity chyba sa niezłe. Ciekawa jestem czy są dostępne w tym sklepiku w COZL w Lublinie.

Agus2411 (offline)

Post #9

12-05-2014 - 16:33:38

 

Witam,
Jestem juz w szpitalu...trzymajcie kciuki operacja jutro rano.

Janina.S (offline)

Post #10

12-05-2014 - 16:42:36

widły Soły i Wisły 

Aguś , spokojnie , kciuki potrzymam ok



.....jeśli niebo spada nam na głowę to nie po to by się z nas śmiać
....... lecz by podziwiać patrząc jak się podnosimy.
...

dana23 (offline)

Post #11

12-05-2014 - 20:24:02

Gdańsk, Saarbruecken 

Agus, trzymam mocno thumbs up,będzie dobrze!







Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 12-05-2014 - 20:24:25 przez dana23.

Agus2411 (offline)

Post #12

14-05-2014 - 15:35:21

 

Jestem juz po operacji, poki co jest wszystko ok, lekarze sa zadowoleni, ladnie sie goi. Tylko troche boli czekam z utęsknieniem na kolejne kroplowki przeciwbólowesmiling smiley))

dana23 (offline)

Post #13

14-05-2014 - 21:20:33

Gdańsk, Saarbruecken 

Agusbrawo,najbardziej boli pierwsze 2 dni, a potem to już tylko lepiej! papa



nutka (offline)

Post #14

14-05-2014 - 22:52:48

 

Agus pocieszabuziak



"W życiu nie chodzi o to, żeby przetrwać burzę, ale o to, żeby tańczyć w deszczu."
Richard Paul Evans
"... Wszystko wydarza się wtedy, gdy jest na to gotowe."
Dennis Genpo Merzel

Agus2411 (offline)

Post #15

18-05-2014 - 10:22:25

 

Hej dziewczyny
Jestem juz w domu. Faktycznie juz mniej boli, póki co mam małe problemy z myciem sie na gorze, ale myśle, ze z każdym kolejnym dniem bedzie coraz lepiej. Chodzę w stanika i pasie nie jest to zawygodne,ale cóż. Mam pytanie czy smarowalyscie czymś blizny zaraz po operacji???ja póki co psiaka skinseptem i przykładam guzik i nic więcej nie trzeba ...napiszcie prosze jak to pielęgnować...

dana23 (offline)

Post #16

18-05-2014 - 14:56:26

Gdańsk, Saarbruecken 

Agus,ja niczym nie smarowałam,a jak mi lekarka po paru dniach pościągała opatrunki,to już kompletnie nic nie robiłam,wszystko pięknie mi się zagoiło. Ale są specjalne maści na blizny,popytaj w aptece. Szybkiego powrotu do zdrowia!buziak



nutka (offline)

Post #17

19-05-2014 - 10:50:15

 

Agus, psikaj skinseptem. Na maści jest jeszcze za wcześnie, rana musi sie dobrze wygoić pociesza



"W życiu nie chodzi o to, żeby przetrwać burzę, ale o to, żeby tańczyć w deszczu."
Richard Paul Evans
"... Wszystko wydarza się wtedy, gdy jest na to gotowe."
Dennis Genpo Merzel

magda2411 (offline)

Post #18

19-05-2014 - 12:56:11

Olsztyn 

Tak jak dziewczyny piszą nic nie trzeba robić za wiele, mycie wodą z mydłem, psikanie skinseptem - wystarczy. Maść na blizy dopiero wtedy, gdy będzie ona zagojona.
Pozdrawiam uśmiech




Agus2411 (offline)

Post #19

20-05-2014 - 21:35:59

 

Tak, niczym nie smaruje póki co. Ale powiem wam,ze chyba zaczyna sie wszystko goić bo swędzi mnie niesamowicie...i sa jeszcze nabrzmiałe, ciekawa jestem kiedy ten stan minie.siniaki powoli schodzą, nie jest złe winking smiley))

KasiaHalina (offline)

Post #20

09-10-2014 - 19:13:26

Będzin 

Dziewczyny, jesteśmy po konsylium i lekarze razem z Mamą (była pytana o zdanie) zdecydowali, że będzie mastektomia radykalna z jednoczesną rekonstrukcją piersi. Mają wyciąć cały gruczoł i na pół roku zostawić tam "coś" nie pamiętam już jak to się nazywa. Później ma zostać wszczepiony implant. Podczas operacji będzie badany węzeł wartowniczy. Jesteśmy trochę spokojniejsze, że leczenie w końcu się ruszyło. Po operacji być może nie będzie konieczna chemia tylko naświetlania i hormonoterapia. Czy któraś z Was miala podobnie, że obyło się bez chemii?



Halinka (offline)

Post #21

11-10-2014 - 20:34:52

 

Ja! I bez radiouśmiech

iwciam (offline)

Post #22

11-10-2014 - 20:36:40

 

ja też! i też bez radio uśmiech



Nie można życiu dodać dni, lecz można dniom dodać życia...

KasiaHalina (offline)

Post #23

11-10-2014 - 20:41:35

Będzin 

i jak widzę, macie się dobrze buzki
Pytalam leakrza o naświetlania a on mi odpowiedział, że raczej nie widzi koniecznści naświetleń bo cały gruczoł będzie usunięty i nie będzie go jak napromieniować bo przecież go nie będzie. Dalszy tok leczenia będzie ustalony na konsylium juz po wynikach hist-pat.
Poczułam ulgę Dziewczyny, dziękuję smiling smiley



ewa 65 (offline)

Post #24

11-10-2014 - 21:47:25

 

Kasia Halina -a gdzie się leczysz -w jakim szpitalu i kto Cię będzie operował ? Oczywiście jeżeli mogę zapytać ..........i nie jest to zbyt osobiste pytanie .
Pozdrawiam buzki



KasiaHalina (offline)

Post #25

12-10-2014 - 04:46:29

Będzin 

Ewciu, wybrałyśmy Raciborską w Katowiach a operacja w Mikołowie i operował będzie dr Gruszka.



KasiaHalina (offline)

Post #26

12-10-2014 - 21:29:18

Będzin 

Dziewczyny kochane, a długo trwa taka operacja? Pytam bo będę czekać pod salą bo mam wyznaczone mega ważne zadanie mianowice zawiezienie preparatu z brodawki do badania z Mikołowa do Siemianowic (w szpitalu jest kurier ale on ma swój harmonogram więc wolę sama zawieść i mieć pewność, że preparat do badania dotrze na miejsce).



ewa 65 (offline)

Post #27

14-10-2014 - 12:49:12

 

Kasia Halina - u mnie to trwało nie więcej jak 3 godziny z biopsją wartownika w trakcie operacji wraz z pobytem na sali wybudzeń po operacji i powrotem na sale na oddziale . Tobie może wydadzą preparat do zawiezienia wcześniej jak mama będzie przebywać jeszcze np.na bloku operacyjnym lub sali wybudzeń- wszystko zależy od szpitala i obyczaju jaki tam panuje oraz tego jak to uzgodnisz wcześniej z lekarzem operującym .
A może będziesz chciała zaczekać ,aż mama wróci na salę po operacji i dopiero jechać zawieźć preparat do Siemianowic...........uśmiech
Jak będziesz miała jeszcze jakies pytania to możesz na priv
Pozdrawiam buzki



Ewka_79 (offline)

Post #28

09-02-2015 - 00:15:03

okolice Częstochowy 

Witam, ja miałam mastektomię podskórną z jednoczasowym ekspanderem. Powiem szczerze, że już prawie 7 tyg. od operacji a ja jeszcze czuję jej skutki. Dopełnienia już mieć nie będę bo mięsień pęknął i ekspander znalazł się pod skórą, także ciekawie to nie wygląda. No niestety muszę tak chodzić aż do wakacji jak skończę chemię. Ból po operacji jest okropny bo ciało obce wciśnięte pod mięsień niestety boooli. Płyn mi się zbierał więc po wyjściu ze szpitala kilka razy jezdziłam na ściąganie. Czucia w cycku zero. Przeżycia każda z nas ma różne a to wszystko przez tego sku.....la zly

doubleD (offline)

Post #29

07-04-2015 - 13:34:56

London 

jutro bede miec obustronna mastektomie z natychmiastowa rekonstrukcja. nie wiem czy to komukolwiek pomoze ale plan jest taki ze w takiej sytuacji miesien piersiowy jest ciety i implanty wchodza pod.
sutki zostaja, ogolnie lekarze sa teraz coraz bardziej sklonni zeby zachowywac sutki bo im czesciej to robia tym wiecej maja danych na temat tego ze ryzyko jest jednak mniejsze niz to co sie tylko wydawalo do tej pory. krzyzuje palce ze sutki przezyja i nie straca ukrwienia ale chirurdzy sa dobrej mysli, nie zmienia to faktu ze problemy wystepuja w ok 7% przypadkow ale jest to glownie zwiazane ze stylem zycia. wyglada na to ze rzucenie palenia ponad 10 lat temu i bieganie sie teraz oplaci ;-)
w domu bede w piatek i dreny beda wyjete po ok 7-10 dniach. szwy rozpuszczalne wiec ten problem z glowy, wyniki histopatologii bede miec w przyszly piatek i mam szczera nadzieje ze biopsja pierwszego wezla chlonnego bedzie ok.
napisze wiecej jak to wyglada, wiem ze w pl sytuacja jest troche inna i lekarze sa czasem bardziej przywiazani do starych metod ale najwazniejsze to nalegac na najlepsze dla siebie wyjscie i racjonalnie argumentowac, nie bardzo beda wtedy w stanie nie zmodyfikowac leczenia i jest mozliwosc ze system zmieni sie na lepsze. powodzenia dla wszystkich!

Halinka (offline)

Post #30

07-04-2015 - 16:14:01

 

Powodzenia, doubleD i kciuki za czystego wartownikaok
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować

Użytkownicy online

Gości: 145
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 14207 dnia 25-04-2022