Receptory potrójnie ujemne

Wysłane przez Amazonki.net 

danuta maria (offline)

Post #1

24-07-2010 - 14:23:38

Włocławek 

Dołączam do klubu trójujemnych; po 4 AC, 4 taxolach i 20 naświetlaniach. Z dwuletnim stażem.
I nadal mam zamiar odliczać kolejne rocznice hura

Psotunia (offline)

Post #2

28-07-2010 - 23:08:19

Melduję się jako potrójnie ujemna.
Dziś dowiedziałam się o tym, a wczoraj miałam drugą chemię.
Nie mam zamiaru się poddać.
Realizuję swoje plany, cele i pragnienia z jeszcze większą radością i zapałem.

uśmiech

maja350 (offline)

Post #3

15-08-2010 - 21:03:11

okolice chrzanowa 

Ja jestem nowicjuszką ,mam her ujemny , fish ujemny i hormonalny ujemny , ale BRC1 dodatni ,i nie wiem czy się cieszyć czy nie , bo słyszałam że potrójnie ujemne nie mają leczenia po zakończonej chemioterapii , i słyszałam również że w Szczecinie w ośrodku nowotworów leczą brc1 , nie wiem czy to prawda

mag_dag (offline)

Post #4

15-08-2010 - 21:24:56

Sosnowiec 

maju, jak jesteś już po leczeniu, to musztarda po obiedzie

ja też jestem potrójnie ujemna i już mi minęło 10 latek od leczenia, ale nie mam mutacji BRCA1 ani BRCA2

na wykładzie nasz ekspert, dr Wysocki z poznania mówił, że potrójnie ujemne z uszkodzeniem w genie powinny dostać 6 razy AC zamiast taksanów
prof. Lubiński ze Szczecina uważa, że podanie cisplatyny takim pacjentkom całkowicie unieszkodliwia raka
pewnie obie metody są skuteczne, a w jakim stopniu to nikt nie wie
innej metody walki z potrójnie ujemnym nie ma

ja byłam leczona zwykłą żółta chemią, której już dziś raczej się nie podaje i ... mam się świetnie śmiech

Gdyby mi coś przyszło do głowy, niech zaczeka. (Dominik Opolski)

-----><-----

----------------------------------------------------------

malgos 10 (offline)

Post #5

15-08-2010 - 21:28:38

Łódź 

Maju potrójnie ujemne to po operacji chemii ,radio prawda nie mają dalszego leczenia jak te dodatnie