Wyniki biopsji - poproszę o pomoc
Wysłane przez Joanna62
Tomasz. (offline) |
Post #2 10-05-2016 - 12:03:42 |
Pruszków |
Trudno orzec o wyniku, ponieważ nie jest podana wielkość guza (stopień zaawansowania) i nie ma podanego Gradigu (stopnia złośliwości). Te wyniki mówią tylko, że jest to rak luminalny A o granicznej wartości markera proliferacji Ki67 15%, wybitnie hormonozależny (cecha korzystna). Brak jest nadekspresji HER2 (dobrze), To co można powiedzieć, to to, że będzie zastosowana hormonoterapia przez co najmniej 5 lat po operacji. W razie operacji częściowej- radioterapia na sutek i lożę po guzie. W razie, gdyby linia cięcia w operacji przeszła przez nowotwór czy w wartownikach byłyby stwierdzony przerzut- chemioterapia. ____________ Nie jestem lekarzem. Moje sugestie odnośnie leczenia należy zawsze skonsultować z lekarzem prowadzącym. |
Joanna62 (offline) |
Post #4 25-05-2016 - 12:10:46 |
|
Na forum od: 03-05-2016 Teraz ja, tak jak niedawno kamyczek58, muszę, do poniedziałku, zdecydować się na wybór leczenia. Byłam wczoraj w CO. Zaproponowano mi udział w badaniu klinicznym prowadzonym metodą podwójnej ślepej próby badanie fazy II, oceniającym stosowanie letrozolu i preparatu GDC-0032 w porównaniu do stosowania letrozolu i placebo w leczeniu neoadjuwantowym u kobiet po menopauzie z ER-dodatnim/HER2-ujemnym rakiem piersi we wczesnym stadium. Nie wiem co mam robić1 Jeśli zdecyduję się to 4 tygodnie badań kwalifikacyjnych. Potem ewentualnie 16 tygodni podawania leków, następnie operacja. Po zakwalifikowaniu się nigdy nie wiadomo, gdzie się trafi, czy do grupy letrozol +GDC-0032, czy do letrozol i placebo. Podobno 95 % guzów reaguje zmniejszeniem w czasie programu. No i w kazdej chwili mogę przerwać udział w badaniu. Wyniki biopsji powyżej, guz ma 27x34mm. Poproszę o pomoc w podjęciu decyzji. Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 25-05-2016 - 12:11:17 przez Joanna62. |
Tomasz. (offline) |
Post #5 25-05-2016 - 20:07:56 |
Pruszków |