Proszę o interpretację wyników
Wysłane przez Taida
Taida (offline) |
Post #1 20-07-2022 - 06:29:27 |
Piotrków Trybunalski |
Nacierający rak gruczołowy NOS G2
Stopień złośliwości w modyfikacj Elston i Ellis- stopień tworzenia cew 2, pleomorfizm 2, mitozy 3(15fp/1mm2) Cech angio I neuroinwazji nie strwierdza się ER 0%kom.+; TS 0/8 PR 0%kom.+; TS 0/8 HER-2 negatywny Cytokreatin 5/6- GATA3- p63 - SOX-10+ |
Tomasz. (offline) |
Post #2 20-07-2022 - 07:25:32 |
Pruszków |
Rak trojujemny o umiarkowanej zlosliwosci 7/9 pkt Blooma-Riachardsona. Nieznany wymiar guza, szacowany stan węzłów, merker proliferacji Ki67.
Leczenie to chemioterapia wielolekowa, operacja, w razie operacji BCT radioterapia na sutek i loze po guzie. Niektóre ośrodki proponują leczenie pooperacyjne małymi dawkami Xelody przez rok-2 lata. ____________ Nie jestem lekarzem. Moje sugestie odnośnie leczenia należy zawsze skonsultować z lekarzem prowadzącym. |
Tomasz. (offline) |
Post #5 20-07-2022 - 14:02:47 |
Pruszków |
W traku trójujemnym takie Ki67 to nic nadzwyczajnego. Tym niemniej co najmniej 60% komórek raka jest w aktywnym stadium podziałowym. Pierwsza chemioterapia powinna się odbyć możliwie szybko. Guz średni, warto monitorować regresję guza w trakcje leczenia (przed 3 wlewem wymiary powinny być wyraźnie zmniejszone). Tego typu raki cechują się wysoką chemiowrażliwością. W razie braku reakcji- pilna weryfikacja planu leczenia.
____________ Nie jestem lekarzem. Moje sugestie odnośnie leczenia należy zawsze skonsultować z lekarzem prowadzącym. |
Tomasz. (offline) |
Post #7 20-07-2022 - 15:58:15 |
Pruszków |