Reseligo czy brałyście i czujecie się jak po Zoladexie ?

Wysłane przez zuma 

zuma (offline)

Post #1

28-07-2016 - 12:44:21

Trzebnica 

Teoretycznie skład ten sam ale czy skutki takie same , dziwne ,że Reseliego ,który teraz jest u nas refundowany wszedł w europie wschodniej...oby tylko dlatego ,że tańszy ...



mais (offline)

Post #2

14-01-2017 - 17:31:05

 

Ja po zmianie z zoladexu na reseligo gewałtownie, dosłownie w oczach przytyłam 6 kg. Lekarz mi mówił, że to raczej nie po leku, a ja jestem pewna, że tak. W dwa miesiące taka zmiana, przy takiej samej diecie i podobnej aktywności :/

chichilaw (offline)

Post #3

20-01-2017 - 18:33:09

 

witam czy to prawda ze ten zamiennik zoladexu tzn. reseligo to jest bardziej bolacy przy podaniu tego zastrzyku

yola80 (offline)

Post #4

24-01-2017 - 09:46:27

Warszawa  

Niestety jest bardziej bolesny..moja pielęgniarka nie ukrywa ze nie lubi go podawać..podobno igła jest bardziej tępa :/ aczkolwiek zależy od dnia..czasem mniej czasem bardziej mnie boli..



i.net/profil/yola80][/url]

Sankja (offline)

Post #5

31-01-2017 - 15:01:02

 

Też mam pytanie w zw. z Reseligo.
Wczoraj przyjęłam 1 zastrzyk.
W ulotce jest zakaz prowadzenia samochodów (i obsługi maszyn, ale to akurat mnie nie dotyczy).
Nie jest wyjaśnione DLACZEGO nie można prowadzić po reseligo, co potencjalnie może się stać, ani od KIEDY i do kiedy nie można prowadzić.
Od razu po implantacji? 10 minut po? Cały czas?
Moja praca jest ściśle związana z jazdą, autobusy, pociągi odpadają, bo pomijając wymiotowanie w autobusach środki tzw. powszechnej komunikacji nie dojeżdżają tam, gdzie muszę dojechać ja, na codzienne wynajęcie kierowcy albo taksówki mnie nie stać. Tygodniowo przejeżdżam ponad 1000 km.
Będę musiała zamknąć firmę.
Prowadzicie po reseligo?
Coś się Wam robi "nie teges" za kierownicą?
A jeśli robi to konkretnie co i czy stwarza to zagrożenie w ruchu drogowym?

Po implantacji pojechałam sama do domu, nic mi się nie działo. Dzisiaj przejechałam już ponad 200 km, jeszcze drugie tyle przede mną. Nic mi się nie robiło. Ale może to za wcześnie na jakiś uboczny efekt 1 doba.
Nie wiem.
Bać się? Zamykać mój "majdan" i iść na jakąś rentę?

zuma (offline)

Post #6

03-02-2017 - 14:07:41

Trzebnica 

po 3 msc Reseligo (zamiast jak dotąd Zoladexu)
-przytyłam 8 kg ,
-mam napady depresji,
-zastrzyki daję sobie sama - bo podanie bardziej bolesne ,
- mam paznokcie jak papierki ...



Renata_72 (offline)

Post #7

09-02-2017 - 19:21:29

Wrocław 

hej, 26.01 dostałam 1 zastrzyk Reseligo, wcześniej od roku tylko nolvadex. Nie mam żadnych skutków typu uderzenia gorąca, wahań nastroju itp. Reseligo dostałam ponieważ po roku zażywania Nolvadexu dostałam jednorazowo miesiączkę. Nie wiem jeszcze na jak długo. Mam pytanko czy zastrzyk można podać w inną część niż brzuch? W marcu mam rekonstrucję i płat będzie z brzucha z termin kłucia wypadnie mi zaraz po zabiegu sad smiley I drugie czy zdarzało Wam sie plamienie? w ulotce piszą że może być ale tam jest taka lista że lepiej nie czytać winking smiley



drobina (offline)

Post #8

13-02-2017 - 19:47:16

Warszawa 

Ja Reseligo dostałam co prawda zaledwie 3 dni temu,ale też nie odczułam w sobie żadnych zmian w samopoczuciu,czy nastroju. Może to za wcześnie..
Podanie faktycznie nieprzyjemne, tego samego dnia pociągnęło mnie tak bólowo przez chwilę w miejscu wkłucia (jakby mi ktoś cieniutką żyłkę wpuścił) i póki co-to wszystko.



inwazyjny, prawdopod. NST, pierwotnie zrazikowy,G2 (3+2+2)
ER 95%, PGR 70%, HER2 - (1+), Ki67 30%

zuma (offline)

Post #9

13-02-2017 - 20:53:41

Trzebnica 

i jeszcze przerost endometrium - własnie wróciłam od gina ze skierowaniem do szpitala buuu



Eluska09 (offline)

Post #10

28-02-2017 - 15:41:50

 

Dziś wzięłam 2 zastrzyk Reseligo.Nic nie bolał.Tylko lekkie ukłucie, bo igła gruba.

beata_111 (offline)

Post #11

21-03-2017 - 18:07:09

Łowicz 

Mam pytanie: czy macie dziewczyny potwierdzoną informację od lekarza onkologa, że zoladex = reseligo?

Tomasz. (offline)

Post #12

21-03-2017 - 18:35:45

Pruszków 

Cytuj
beata_111
Mam pytanie: czy macie dziewczyny potwierdzoną informację od lekarza onkologa, że zoladex = reseligo?
Oba leki to goserelina czyli to samo (inny producent)



____________
Nie jestem lekarzem. Moje sugestie odnośnie leczenia należy zawsze skonsultować z lekarzem prowadzącym.

Kasudynek (offline)

Post #13

10-04-2017 - 20:27:09

 

Witajcie,
zaczynam przygodę z Reseligo, na razie wykupiłam cztery zastrzyki (rzeczywiście po refundacji koszt 3,20 za szt.) Po zakończeniu chemii (od połowy lutego) brałam Tamoksyfen , potem była operacja i w zeszłym tygodniu zmiana leków zamiast Tamoksyfenu mam teraz Symex plus Reseligo właśnie. W tym tygodniu zacznę więc przeżycia przede mną. Mam do Was pytanie czy jakieś uczulenia pojawiały się po Reseligo?

Tomasz. (offline)

Post #14

01-05-2017 - 09:06:31

Pruszków 

Reseligo to analog (substancja działająca analogicznie) jak hormon podwzgórzowy- gonadoliberyna. Sam więc Reseligo nie powoduje uczuleń.



____________
Nie jestem lekarzem. Moje sugestie odnośnie leczenia należy zawsze skonsultować z lekarzem prowadzącym.

wiwibis (offline)

Post #15

04-05-2017 - 14:25:09

knurów 

wczoraj byłam na podaniu reseligoo juz którys zastrzyk z kolei ,tylko nie wiem czemu nie schowała sie igła pani twierdzi ze strzykawka pusta .

Renata_72 (offline)

Post #16

04-05-2017 - 21:20:29

Wrocław 

U mnie pielęgniarki między sobą mówiły przed ostatnim podaniem, że czasami coś się tam zacina. Potem się zastanawiałam w którym momencie winking smiley
Dla zainteresowanych jak nie można brać zastrzyku w brzuch podają w boczek smiling smiley Za tydzień idę po czwartą dawkę, ciekawe kiedy przestaje się liczyć winking smiley



izaa (offline)

Post #17

01-06-2017 - 20:11:25

 

Jestem po 4 zastrzyku. Oprócz tego biore oczywiście Tamoxifen.
Zastrzyk bolesny, ale da się wytrzymać. Kilka godzin po podaniu zmęczenie w mięśniach, następnego dnia ból brzucha. Kolejne dni już ok.
Skutki uboczne u mnie: uderzenia gorąca (!!!), zmęczenie. I nie wiem czy to po zastrzyku czy po tabletkach ale zauważyłam, że gorzej widzę. Sprawdzałam wzrok u okulisty i niby lekka wada -0,5, w okularach bez poprawy. Mam jakąś taką poświatę, strasznie to jest nieprzyjemne. W ulotce jest napisane, że może powodować zaburzenia widzenia, więc to chyba to. Czy któraś z Was tak ma????



<a href="[amazonki.net] src="[amazonki.net]; alt="izaa" /></a>

Renata_72 (offline)

Post #18

01-06-2017 - 21:43:51

Wrocław 

hej, ja jestem po 5 zastrzykach Reseligo, żadnych skutków ubocznych szczęśliwie smiling smiley
Ostatnie dwa zastrzyki zamast w brzuch miałam w bok, bo brzuch jest po zabiegu, miało bardziej boleć ale wg mnie było nawet lepiej winking smiley



Lentylka87 (offline)

Post #19

01-11-2017 - 15:33:16

Bydgoszcz 

Hej,Dziewczyny

Wenus304 (offline)

Post #20

10-12-2017 - 18:09:56

Kargowa 

Ja w piatek wzięłam pierwszy zastrzyk reseligo a dzis dostalam juz krwawienia. Czy tez tak mialyscie? I jeszcze jedno pytanie z tym przyrostem wagi mam nadzieje ze mnie to nie zlapie bo przytylam wystarczajaco duzo pdczas chemi i nie chcislabym przytyc wiecej. :-(

Tomasz. (offline)

Post #21

10-12-2017 - 21:00:59

Pruszków 

Po pierwszym podaniu analogu GnRH krwawienia to typowe- leki te na starcie paradoksalnie zwiększają poziomy hormonów. Po miesiącu i dalej jest już wyraźny spadek. Przybieranie na wadze podczas tzw. hormonoterapii to dość częsta przypadłość. Należy zwiększyć ilość ruchu i ograniczyć spożycie cukrów prostych.



____________
Nie jestem lekarzem. Moje sugestie odnośnie leczenia należy zawsze skonsultować z lekarzem prowadzącym.

dziubas (offline)

Post #22

11-12-2017 - 06:08:54

Gdańsk 

ototo włąśnie-zwiększyć ruch i ograniczyć cukry proste... płaczebezradnymyśli

Renata_72 (offline)

Post #23

02-08-2018 - 19:13:48

Wrocław 

Hej, brałam Reseligo od stycznia 2017 + Nolvadex D zauważyłam że mam wciąż słabe paznokcie i coraz mniej włosów na głowie. Czy którejś z Was również wypadają włosy? W sumie nie zauważyłam wzmozonego wypadania ale chyba mniej intensywne rosną bo mam ich coraz mniej.
Jeśli chodzi o samo Reseligo ostatnio brałam Xanderlę ma również grubą igłę ale chyba bardziej ostrą bo mniej bolało winking smiley



renatar (offline)

Post #24

02-08-2018 - 19:41:24

sieradz 

Jestem tylko na nolvadexie, paznokcie u rąk jak papierki, nawet hybrydy nie pomagają. Włosy średnie, wychodzą mi i są cienkie. Przed chorobą miałam o wiele lepsze tylko nie wiem czy to skutek chemioterapii czy antyhormonów. Panokcie na pewno od czasu nolwadexu bo podczas chemii nic się z nimi nie działo i były zdrowe[u rąk].






T3NOMO/ER10 PR10procent\12 taksanów,3AC,lampek 25.Tamoksifen.Inwazyjny śluzowy.
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować

Użytkownicy online

Gości: 435
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 5263 dnia 07-04-2018