Etruzil

Wysłane przez Madzialenka28 

Madzialenka28 (offline)

Post #1

12-06-2020 - 21:43:17

 

Witam. Mama od czerwca 2019r bierze etruzil. W grudniu miala robioną operacje oszczędzająca, wartowniki czyste. Rak luminalny A. Miała radioterapie. Od pewnego czasu bolą ją kosci posladkowe a najbardziej kość ogonowa. Teraz ostatnio robiona scyntygrafia kosci ale wynik za miesiąc dopiero z wizyta u onkologa. Czy to moze byc przerzut? Czy ta kość ogonowa moze boleć od tych tabletek?

Safi (offline)

Post #2

12-06-2020 - 21:53:22

 

Mnie bolą brzegi pięt, więc kość ogonowa może teżuśmiechetruzilu może powodować bóle kości.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 12-06-2020 - 21:56:29 przez Safi.

Madzialenka28 (offline)

Post #3

12-06-2020 - 22:08:57

 

Dziekuje za info. Denerwuje sie ze to moze byc przerzut..

Safi (offline)

Post #4

12-06-2020 - 22:17:37

 

Pozostaje czekać na wynik badania, wiadomo że to trudny czas. Na razie, trzymajcie się opcji, że to skutek uboczny etruzilu i tego życzęuśmiech

etruzilka (offline)

Post #5

13-06-2020 - 10:47:36

Olsztyn 

Mnie też bolały kości pośladkowe. Scyntygrafia ok.
Życzę Twojej mamie Madzialenko takiego samego wyniku.
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować

Użytkownicy online

Gości: 249
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 14207 dnia 25-04-2022