Powrót miesiączki w czasie hormonoterapii

Wysłane przez kabaja 

Tomasz. (offline)

Post #1

06-04-2018 - 14:19:50

Pruszków 

Czyli potwierdziło się to, co Ci pisałem (też na priva). Zamiana Reseligo na Zoladex oznacza przede wszystkim większe wpółpłacenie przez pacjenta o 80 zł. Zysk jest kwestii wiary i przekonania. Większa rola właściwego podania, szukałbym pielęgniarki onkologicznej mającej wprawę w podawaniu w/w leków.



____________
Nie jestem lekarzem. Moje sugestie odnośnie leczenia należy zawsze skonsultować z lekarzem prowadzącym.

Załamka (offline)

Post #2

06-04-2018 - 14:24:17

Kraków 

Dobrze, że opisujesz swój przypadek z cd. , ktoś na pewno skorzysta. Przyznam jednak, że lekarze nie przestają mnie zaskakiwać :-( Powodzenia !



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 06-04-2018 - 14:26:02 przez Załamka.

aaaniaaa (offline)

Post #3

06-04-2018 - 14:46:18

 

Tak Panie Tomaszu - wszystko co Pan napisał potwierdziło się w 100%, a ja zdążyłam troszkę dokształcić sie w temacie, więc nie szłam już na wizytę jak zwykle, tj. bez własnych refleksji i wątpliwości winking smiley Co do zoladexu i reseligo - osobiście po własnych przeżyciach wolę dopłacić te 80 zł i być spokojniejsza, ale też nie chcę zasiać niepotrzebnego stresu - lek właściwie i umiejętnie podany działa tak samo smiling smiley Dziękuję Załamko i mam nadzieję, że jednak te moje wywody nie przydadzą sie w praktyce innym Amazonkom, ale na wszelki wypadek coś tam zostanie winking smiley

Załamka (offline)

Post #4

06-04-2018 - 14:59:01

Kraków 

Aniu, ależ oczywiście lepiej, żeby nikt nie musiał korzystać :-) Ja odezwałam się, bo często na początku dużo zamieszania, dziewczyny proszą o analizy, a potem ...cisza. Oczywiście gdy przypadek standardowy, to nie ma się co rozwodzić, ale o niektórych warto by jakiś krótki epilog dla potomnych zamieścić. Bo jak widać, bywa że forum lepiej doradzi niż pierwszy z brzegu lekarz



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 06-04-2018 - 15:01:23 przez Załamka.

Iwo_Iwo_123 (offline)

Post #5

17-08-2018 - 18:08:46

Józefosław  

Witam, ja w drugą stronę. Po prawie roku miesiączkowania na tamosiu nie mam w tym miesiącu okresu. Spóźnia mi się już 10 dni. W ciąży nie jestem. Czy to normalne?

anita70 (offline)

Post #6

17-08-2018 - 19:03:43

 

Iwo jest to normalne ginekolog mi mówił, że tamoxyfen tak działa. U mnie na tamoxyfenie zdarzało się, że nie miałam okresu przez 2-3 miesiące.

renatar (offline)

Post #7

17-08-2018 - 20:44:51

sieradz 

Mam 49 lat i okres co dwa miesiące, jestem na nolvadexie i mój ginekolog twierdzi że tak może być i chemiczka też..






T3NOMO/ER10 PR10procent\12 taksanów,3AC,lampek 25.Tamoksifen.Inwazyjny śluzowy.

Iwo_Iwo_123 (offline)

Post #8

18-08-2018 - 07:06:31

Józefosław  

Dziękuję za odpowiedzi. Wcale mnie jakoś ten brak okresu nie martwi, uprawnie się tylko, że to na pewno nie ciąża, bo testy potrafią mieszać

Zdziwiona71 (offline)

Post #9

29-07-2019 - 17:27:07

Bialystok 

A ja tak się zastanawiam lepiej mieć miesiączkę jak przyjmuje tamoxifen, czy lepiej jej nie mieć. Jak to jest naprawdę?



Tomasz. (offline)

Post #10

05-08-2019 - 08:57:13

Pruszków 

Cytuj
Zdziwiona71
A ja tak się zastanawiam lepiej mieć miesiączkę jak przyjmuje tamoxifen, czy lepiej jej nie mieć. Jak to jest naprawdę?
nie ma to znaczenia. Jeśli nie chcesz mieć to dołącz np. Reseligo. Jeśli jest odwrotnie to nie stosuje się leków na wywołanie.



____________
Nie jestem lekarzem. Moje sugestie odnośnie leczenia należy zawsze skonsultować z lekarzem prowadzącym.

Zdziwiona71 (offline)

Post #11

05-08-2019 - 09:05:15

Bialystok 

Dzięki Tomasz, ja właśnie nie mam i dlatego pytałam bo nie wiedziałam czy to dobrze czy zle



Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować

Użytkownicy online

Gości: 555
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 5263 dnia 07-04-2018