Inhibitory aromatazy
Tomasz. (offline) |
Post #2 12-05-2020 - 13:04:33 |
Pruszków |
Niestety, takie są uroki stosowania antyhormonów. Znieść to pomagają antydepresanty i antyperspiranty. Masz przepisany dodatkowo analog GnRH czy jesteś po menopauzie? ____________ Nie jestem lekarzem. Moje sugestie odnośnie leczenia należy zawsze skonsultować z lekarzem prowadzącym. |
renatar (offline) |
Post #8 15-05-2020 - 12:03:59 |
sieradz |
Różo ja podobnie i chyba też poczekam z tym kwasem. Boję się przejścia na aromatazy ale to endometrium mi szaleje i się boję ciągnąć tamoksifen. Jak włosy mi jeszcze się pogorszą to już chyba muszę szukać jakiś sztucznych doczepiaczy. Pozdrawiam cię serdecznie i jak będziesz miała trochę wolnego czasu to zadzwoń.
T3NOMO/ER10 PR10procent\12 taksanów,3AC,lampek 25.Tamoksifen.Inwazyjny śluzowy. |
ira (offline) |
Post #9 15-05-2020 - 15:54:27 |
Pabianice |
renatar, rose ja biorę kwas zoledronowy już ponad trzy lata. I o nerki się boję, martwicy bałam się na początku.
Brałam też trzy lata Aromek, bardzo mi dał popalić. Że poty, to małe piwo, ale stawy! Bolały bardzo. Ale ja jestem już mocno starszawa, to na pewno gorzej przechodzę leczenie Zauważyłam, że każdy ma inaczej: niektóre narzekają na bóle kości po kwasie, a dla mnie jest on dobrodziejstwem, właśnie mniej bolą. Poty były i są, ale dla mnie to pryszcz Z włosami jest problem, przerzedziły się i są takie byle jakie. Ale ja jestem w zupełnie innej sytuacji niż Wy, to nie ma co porównywać. Chciałam tylko powiedzieć, że każdy ma inaczej, choć może być podobnie. |
etruzilka (offline) |
Post #11 15-05-2020 - 23:23:52 |
Olsztyn |
Po leczeniu etruzilem też się zmagam z masakrycznymi potami. Leci, leci, leci...Już chyba nie pamiętam jak to jest nie być spoconą
Włosy jak miałam gęste tak mam ale wyschły na wiór. Wyschły mi też śluzówki. Może znacie dobrze nawilżający środek do higieny intymnej ? |
aldik (offline) |
Post #13 19-05-2020 - 12:17:18 |
Kraków |