NeuVax badanie kliniczne "Present" może ktoś mi wytłumaczy o co chodzi?

Wysłane przez smokooka 

smokooka (offline)

Post #1

22-08-2013 - 17:04:31

Warszawa 

Kochane, dostałam "zaproszenie" do badania klinicznego mającego na celu zapobieganie wznowie we wczesnym stadium raka piersi, z przerzutami do węzłów chłonnych o niskiej do umiarkowanej ekspresji receptora HER2 z zastosowaniem leczenia preparatem NeuVax. Mam sporo czasu do podjęcia decyzji, ale zupełnie nie wiem czym mam się kierować podejmując ją. Moja lekarka raczej jest na tak, przed rozmową z nią chciałabym cokolwiek wiedzieć od Was jeśli coś wiecie o tym preparacie. Dla mnie nie do końca jasne jest to, że na wypisach po pobycie na dziennej chemioterapii onkolożka pisze "miejscowo zaawansowany rak piersi" a lek ma zapobiegać we wczesnym stadium raka piersi, no i badanie receptora HER2 mam ujemne a w badaniu jest niska lub umiarkowana ekspresja. Jestem zielona na ten temat, poproszę o każdą pomoc smiling smiley buzki
Teraz będę miała już ostatnią 6 chemię neoadjuwantową, po połowie września pełna mastektomia, póki co w badaniach USG i mammografii oraz biopsji znaleźli jeden węzeł zajęty, operacja wyjaśni sprawę do końca.

magda2411 (offline)

Post #2

22-08-2013 - 17:26:31

Olsztyn 

Zalazłam w sieci info o badaniu klinicznym, poczytaj [www.neuvax.com]

piszą tam min., że ten nowy lek to podanie szczepionki w celu zapobieganiu lub opóźnieniu nawrotu raka piersi... i dalej, wklejam:

Jako uczestnik niniejszego badania, będzie można przejść przez dwa etapy leczenia:

Śródskórne wstrzyknięcie raz na miesiąc przez sześć miesięcy (łącznie 6), a następnie przypominające raz na sześć miesięcy na 30 miesięcy (5 całkowita)
Do końca swoich zabiegów, otrzymała łącznie 11 podań w ciągu trzech lat.

Samooka, miejscowo zaawansowany rak piersi to taki, który nie dał przerzutów odległych - też taki miałam.

Odnośnie węzłów chłonnych - dopóki nie wytną i nie zbadają nie wiadomo co się w nich dzieje.