Badanie kliniczne Kadcyla+ Atezolizumab
emk (offline) |
Post #1 13-06-2022 - 19:54:10 |
Żory |
Dziś jesteśmy z żoną po wizycie w NIO. Dostaliśmy propozycję wzięcia udziału w badaniu połączenia Kadcyli i Atezolizumabu. Ktoś coś więcej wie w tym temacie? Mamy dylematy czy w to iść. Obecnie trastuzumab, tamoxifen, reseligo. Warto ryzykować?
PP cT4dN1M0 Luminarny B, HER2+++ po ACx4 DD, po 4x T+P+D, po Mastektomii radykalnej pT0N0 LVI(+)M0, w trakcie Trastuzumab, Tamoxyfen i Reseligo |
Tomasz. (offline) |
Post #2 13-06-2022 - 20:55:14 |
Pruszków |
Oba leki rozdzielnie są stosowane. Z tego obszaru to w ChPL jest napisane o raku trójujemnym dla Atezolizumabu. Tu tego warunku nie ma.
Sami musicie rozstrzygnąć, za poważna to sprawa, aby się wypowiadać. Nie wiem, czy była tu osoba tak leczona. Może Forumowiczka Kadcylacholerna. Najwyżej się można wycofać i pozostać na Kadcyli i antyhormonach. ____________ Nie jestem lekarzem. Moje sugestie odnośnie leczenia należy zawsze skonsultować z lekarzem prowadzącym. |
emk (offline) |
Post #3 14-06-2022 - 06:51:06 |
Żory |
Tu jest problem właśnie. W opinii lekarza prowadzącego, chemioterapia zbyt dobrze zadziałała na raka żony (Guz totalnie się rozpadł, w 2 zajętych uprzednio węzłach nic nie znaleziono, tylko pozostały zatory w naczyniach krwionośnych i limfatycznych). Przez to nie łapie się na Kadcyle. Jeżeli się nie zdecydujemy na to badanie to zostaniemy na Trastuzumabie, Tamoxifenie i Reseligo. Co robić?
PP cT4dN1M0 Luminarny B, HER2+++ po ACx4 DD, po 4x T+P+D, po Mastektomii radykalnej pT0N0 LVI(+)M0, w trakcie Trastuzumab, Tamoxyfen i Reseligo |
Tomasz. (offline) |
Post #4 14-06-2022 - 09:06:08 |
Pruszków |
Kadcyla to trastuzumab o innym procesie dystrybucji w organizmie. Pisałem, jakie ma wskazania z ChPL (charakterystyka produktu leczniczego). Tam są wskazania, a więc i refundacja. W takim przypadku jak u Was ta refundacja jest taka naciągana. Więc lekarz nie chce ryzykować kar nałożonych przez NFZ za niezasadną refundację.