XIV SABAT

Wysłane przez manka45 

ewka36 (offline)

Post #1

19-05-2013 - 21:00:30

Sopot 

Wężowej cytrynówki nie piłamchichotKubek talerzyk sztućce mile widzianeduży uśmiech śpiworek wedle upodobań,póściel jest w domkach,ale jak masz dobry humor to wystarczyrotfl



anija63 (offline)

Post #2

19-05-2013 - 21:07:09

k Grudziadza 

Tak tak i ciepłe ubranka, bo cos nie ciekawie sie na ten weekendzik pogoda zapowiada ,ale mysle ze w ostatniej chwili sie zmieni i bedzie ciepło i słonecznie. Do zobaczenia w Ciechubuzkibuziak



Maja048 (offline)

Post #3

19-05-2013 - 22:29:30

Wronki 

kasiu zabierz czajnik...farelka...jednorazówki kupuje się w sklepie ...pieczywo...nabiał...wędlinki...napoje różnorakie też...tzn ja kupuję bo jadę PKS...jak jedziesz autkiem to pakuj wszystko do bagażnika...może się przyda...przeważnie TAK...Zmorotyzowane jak przyjadą to zbieraja zamówienie i dowożą...Najważniejsze...to dojechać...i ...qrde...co tam zimno...Pamiętam deszcz...śpiewy w domku...Ale to jest SABAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



joakil (offline)

Post #4

19-05-2013 - 23:52:40

Pomiechówek 

Mam mały problem z wyjazdem....... moja kotkę potrącił samochód. Ma złamaną główkę kości udowej i trzeba ją wysadzać do kuwety.....
Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć dla niej opiekę na mój wyjazd. Niestety moi domownicy też wyjeżdżają. Przecież nie zostawię biduli na 3 dni bez opieki.
płacze



gosik (offline)

Post #5

20-05-2013 - 00:22:42

Głęboka Prowincja 

I jak macie jakieś śpiewniki to też zabierzcie ze sobą , próbuję coś skołować ale mi szprychy wygły chichot



.... Śmieję się ze wszystkiego na tym ziemskim padole, żeby nie płakać….

kasiaf (offline)

Post #6

20-05-2013 - 09:38:16

SZKLARĘBA 

Kurczę wziełabym olejak ale do Legnicy muszę autobusem dojechać to sie chyba targać z nim nie będę .....zabiorę kufajkęduży uśmiech



- Żyj! - powiedziała nadzieja.
- Bez Ciebie nie mogę - odparło cicho życie.

sasky7 (offline)

Post #7

20-05-2013 - 15:17:46

Warszawa 

Kasiaf
"Olejek" i "kufajka" to jakieś ... niezbędne atrybuty zjazdowe?

oczko uśmiech

Joakil - przewodniczko, trzymam kciuki za ... kota/córkę/i Ciebie uśmiech



lulu (offline)

Post #8

20-05-2013 - 15:23:57

k/Kwidzyna 

Jest taka "tradycja", że ten kto jedzie autkiem, to zabiera większe przedmioty, grzejnik, czajniki .... Przecież autobusowo-pociągowe nie będą dźwigały tego.



Na Forum od 07 lutego 2008

2007 amputacja prawej piersi, 5 lat na Tamoksyfenie, Egistrozolu, Mamostrolu
2015 amputacja lewej piersi, 4xAC, rok Herceptyna
Nigdy nie jedz do syta. Jedna trzecia żołądka dla pokarmu, jedna trzecia dla napoju, jedna trzecia dla ducha.
je

kabaja (offline)

Post #9

20-05-2013 - 16:03:34

Nakło n. Notecią 

Byle do piątku




manka45 (offline)

Post #10

20-05-2013 - 19:40:54

sabatowo 

Dziewczyny ja wiem ze z mojej strony są jakieś opóznienia jeżeli chodzi o nanoszenie wpłat ,ale nie rozumie tych dziewczyn które są wpisane i nie poinformowały mnie czy jadą czy nie przewraca_oczy.
Na Sabacie jest zaplanowany gril, Elvis .Nie wiem do dziś ile noclegów ile bedzie na grilu no i te osoby które nie przyjadą będą podwyższały koszty tych co przyjadą ,ponieważ to już jest zamówione ,a ja muszę za to zapłacić .Czy to jest fajne i ok w stosunku do osób które przyjadą ?




Roztańcze w sobie świat na przekór łzom.....

sasky7 (offline)

Post #11

20-05-2013 - 21:00:11

Warszawa 

Cytuj
lulu
Jest taka "tradycja", że ten kto jedzie autkiem, to zabiera większe przedmioty, grzejnik, czajniki .... Przecież autobusowo-pociągowe nie będą dźwigały tego.

Lulu
Czy ja za szybko mrugam okiem?

oczko





rotfl



ewka36 (offline)

Post #12

20-05-2013 - 21:10:02

Sopot 

W zeszłym roku było pod ko ko w tym pod boys "Jesteś szalona"Sabat nadchodzi słyszę znów z Mani ust Czekam na to prawie cały rok Te dni jak bajka,piękne jak 1000 róż Przyjeżdżajcie wszystkie no i hej :Ref:Jesteśmy w Ciechu przez 3 dni Czy cycki mamy nie powiem Ci. Z nimi czy bez nich ,wiemy że JESTEŚMY SZALONE!!! Podczas sabatu uśmiech Twój nie zejdzie z ust. duży uśmiechTe przeżycia zawsze będą trwać Mańka zapewnia szaleństw moc gorących tak Będzie tak cudownie że ho homelomanREF:Jesteśmy w Ciechu...



Maja048 (offline)

Post #13

20-05-2013 - 23:57:30

Wronki 

Cytuj
manka45
Dziewczyny ja wiem ze z mojej strony są jakieś opóznienia jeżeli chodzi o nanoszenie wpłat ,ale nie rozumie tych dziewczyn które są wpisane i nie poinformowały mnie czy jadą czy nie przewraca_oczy.
Na Sabacie jest zaplanowany gril, Elvis .Nie wiem do dziś ile noclegów ile bedzie na grilu no i te osoby które nie przyjadą będą podwyższały koszty tych co przyjadą ,ponieważ to już jest zamówione ,a ja muszę za to zapłacić .Czy to jest fajne i ok w stosunku do osób które przyjadą ?
Przyjadę...na Elvisa nie pójdę / wiadomo dlaczego /...pozatym jestem na TAK...manka...ja też czekam na ostateczna listę...jeszcze jutro...do wieczora...Buziaczki i do zobaczenia...



madzia_61 (offline)

Post #14

21-05-2013 - 01:08:41

 

Maniu sorki łudziłam się że może jednak uda się przyjechać na sabat ale niestety nie mogę, zresztą chyba zgłaszałam ze znakiem ?,przepraszambuzki , resztę na pw.

Wiola (offline)

Post #15

21-05-2013 - 17:06:11

Warszawa 

Bardzo przepraszam, że dopiero teraz piszę
Maniu, basia56 prosiła o wykreslenie-jest po rekonstrukcji nie da rady,a ja w sobotę idę do pracy i tez doopa bladablee
Bawcie się mega odjazdowo buzki





Żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś sam....

ewka36 (offline)

Post #16

21-05-2013 - 17:20:05

Sopot 

Będziemy się bawić odjazdowooczkoszkoda tylko że bez Ciebie Wiolciafoch



joakil (offline)

Post #17

21-05-2013 - 22:08:41

Pomiechówek 

Moja Kocia ma się lepiej duży uśmiech ja chyba też. Jakby co to liczę, że postawicie mnie do pionu.
Manka, mnie licz jako przybywającą oczko




ALDI 1970 (offline)

Post #18

21-05-2013 - 22:18:20

Częstochowa 

Qrcze sad smiley szkoda, że tak późno przeczytałam o tym spotkaniu bo baaardzo bym chciała na nie pojechać. Może następnym razem....

ira (offline)

Post #19

21-05-2013 - 22:29:48

Pabianice 

Aldi, skontaktuj się z Manką, może jeszcze mogłabyś.



gosik (offline)

Post #20

21-05-2013 - 22:52:35

Głęboka Prowincja 

hanka_59 nie może przyjechać na sabat ale myślalam, że się tu odpisala ?! niedowiarek



.... Śmieję się ze wszystkiego na tym ziemskim padole, żeby nie płakać….

amor (offline)

Post #21

22-05-2013 - 10:47:47

Siemianowice Sl. 

Przykro mi bardzo ,ze nie będę się tym razem z wami wygłupiac, ale zyczę wam wspaniałej, szalonej zabawy w Ciechocinku! Wypijcie i moje zdrowie i miło ,życzliwie wspominajcie!duży uśmiechsercedrink.gifbuziak

kabaja (offline)

Post #22

22-05-2013 - 12:43:35

Nakło n. Notecią 

Melduje posłusznie, że kiełbaska juz czeka coby ją pożrećjezor, sałatka czosnkowa jutro się upichciprzewraca_oczy, naleweczka jakowaś sie znajdziedrink.gif, autko napite coby mnie dowiozłogafa, takze jakby co trzeba bylo jeszcze to proszę napiszcie cobym zdążyła zrobićzakupy. Czekam z niecierpliwościa coby się wyściskać z Wami i przegadać trzy cudowne dni.buziakmelomankwiatekManiu , a dla Ciebie największe buziaki i podziękowania za organizację naszego zlotubuzkikwiateksercebrawo




ewka36 (offline)

Post #23

22-05-2013 - 13:01:05

Sopot 

KiełbaskamniammniamJa robię rybkę po grecku i ciacho jakoweś oczywiścieduży uśmiechKiedy ten piątekchichot



gosiaw (offline)

Post #24

22-05-2013 - 13:45:09

Biłgoraj 

A ja nieśmiało wychylam się z "gęściaczkiem" drink.gif, sama zrobiłam i pierogiem biłgorajskim, mam nadzieję, że będzie smakował. Już nie mogę się doczekać, kiedy Kochane Babole Was poznam. Nie ukrywam, że mam pewne obawy bezradny, jak to będzie, bo to mój pierwszy raz myśli
Ściskam mocno buziak

gosik (offline)

Post #25

22-05-2013 - 15:43:54

Głęboka Prowincja 

Nie bajaj gosiaw duży uśmiech mój też był 5 lat temu pierwyj roz chichot



.... Śmieję się ze wszystkiego na tym ziemskim padole, żeby nie płakać….

sasky7 (offline)

Post #26

22-05-2013 - 18:39:41

Warszawa 

Cytuj
joakil
Moja Kocia ma się lepiej duży uśmiech ja chyba też. Jakby co to liczę, że postawicie mnie do pionu.
Manka, mnie licz jako przybywającą oczko

Ufff ... chichot czyli jest szansa na dotarcie !



Maja048 (offline)

Post #27

22-05-2013 - 21:23:39

Wronki 

Ja do żarełka nic nie dowiozę...ale SIEBIE TAK...Ja jestem ta "organizacyjna"...wiadomo co już mam...śpiewniki też tylko qrde ...mam za mało czasu...jeszcze dzisiaj muszem posprzątać korytarz...jutro ogarnąć wieczorem mieszkanie...a w piątek pobudka o 6:30...znajomy podrzuci na dworzec...i jazda tym razem do Gniezna...tam czeka na mnie KOLEŻANKA danka58...wsiadam do Jej autka i ....gps ?...na Amazonki...VAT zostawiam w domu...Tylko qrde...dlaczego tak zimno?????????????????????????KTO się modlił o ciepło...ale MY zaprawione ...Ale 'kadzę"...tylko dlatego aby młode wiedziały,że żadne mrozy NAS nie odstraszą od Sabatu..../qrde...zaniemówię po.../ serceradochabuziakbuzki



anija63 (offline)

Post #28

22-05-2013 - 21:46:23

k Grudziadza 

KURCZE WSZYSCY PIESZA O ŻAREŁKU JA JADE AUTOBUSEM WIEC CIEZKO BEDZIE CO KOLWIEK MIEC ALE JAKIES KABANOSKI I COS SŁODKIEGO POSTARAM SIE PRZYWIEŻĆ NO I COŚ Z WISIENKAMI TEŻ POSTARAM SIE MIEĆ DO ZOBACZENIE W PIATEK



debora48 (offline)

Post #29

22-05-2013 - 22:10:38

Kozienice 

Czytam sobie te wasze wpisy i trochę mi żal, że nie jadę, ale piszcie, to tak jak bym z wami była. Aniu przypominam sobie, że to Ty przywiozłaś kiedyś taki pyszny placek , mówiłaś, że córcia piekła. Lulu, dzieki twojemu chlebkowi ze smalcykiem nikt w domku nie był głodny, suszona mięta tez smakowała.......wspominam też te nasze powitania, rozmowy do białego rana.
Czytam, że będzie trochę nowych dziewczyn, ale mam nadzieję, że przy nastepnych okazjach będzie nam dane poznac się.
Buziaki dla wszystkich sabatowiczekbuzki



mituraewa (offline)

Post #30

22-05-2013 - 22:13:41

Gdańsk 

Cytuj
anija63
KURCZE WSZYSCY PIESZA O ŻAREŁKU JA JADE AUTOBUSEM WIEC CIEZKO BEDZIE CO KOLWIEK MIEC ALE JAKIES KABANOSKI I COS SŁODKIEGO POSTARAM SIE PRZYWIEŻĆ NO I COŚ Z WISIENKAMI TEŻ POSTARAM SIE MIEĆ DO ZOBACZENIE W PIATEK

Aniu! Nie boj! Każda cosik przytacha a reszte się kupiduży uśmiech A jak cosik, to zawsze mozna poleśc na SZABER!rotfl



Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować

Użytkownicy online

Gości: 447
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 5263 dnia 07-04-2018