Czy to może być nawrót choroby

Wysłane przez izabela szu 

izabela szu (offline)

Post #1

30-01-2015 - 18:01:23

kalisz 

Dzień dobry kochani mam pytanie jestem po prawostronnej mastektomii ,wiec robi mi sie na prawej ręce obrzęk,tylko coś zaczyna mi się dziać z lewą ręką.Dokładnie wyglada to tak;czasem pojawia się dretwienie i mam szorstką swędząca skórę na łokciu i tak jakby była jakaś wyspka.Smarowałam różnymi masciami i kremami ale skóra nadal swędzi co to może być?Do tego w lewej piersi zaraz po operacji miałam robioną biopsję bo był mały guzek wynik był o.k komórki apokrynowe.Po chemii zagineło wszystko.W grudniu wyczułam przesuwalne zgrubienie w piersi poszłam więc do mojej onki stwierdziła że nic tam niema a ja cały czas coś tam czuje. Mammografie mam 12 lutego ale juz zaczynam sie bac.No i martwi mnie ta lewa reka.Podpowiedzcie co robić?

lulu (offline)

Post #2

30-01-2015 - 20:27:31

k/Kwidzyna 

"prawostronnej mastektomii ,wiec robi mi sie na prawej ręce obrzęk"
Ja też jestem po prawostronnej amputacji i nie mam obrzęku. To nie jest tak, że zawsze musi być obrzęk. Może coś zaniedbałaś, może nie oszczędzałaś ręki, może nie ćwiczyłaś systematycznie. Jest dużo tych "może", ale trzeba po prostu cały czas dbać o łapkę.
Luty już blisko, a zawsze możesz prywatnie iść zrobić USG. Nie napisałaś która część ręki Ci drętwieje. To co się robi na łokciu to raczej nie ma związku z drętwieniem, z łokciem idź do skórnego.



Na Forum od 07 lutego 2008

2007 amputacja prawej piersi, 5 lat na Tamoksyfenie, Egistrozolu, Mamostrolu
2015 amputacja lewej piersi, 4xAC, rok Herceptyna
Nigdy nie jedz do syta. Jedna trzecia żołądka dla pokarmu, jedna trzecia dla napoju, jedna trzecia dla ducha.
je

ElciaAnna (offline)

Post #3

31-01-2015 - 00:24:56

 

Dzisiaj rozmawiałam w szpitalu z panią która miała opuchniętą rękę , szorstką skórę i czerwoną wysypkę. Uważam że powinnaś się skonsultować ze swoim lekarzem , ale napiszę Ci co mi ta pani mówiła. Skończyła chemię i od tej pory miała problemy z ręką po stronie operacji. Mówiła że była u onkologa, dermatologi i lekarza ogólnego i wszyscy stwierdzili że to efekt uboczny chemioterapii. Osobiście się nie znam , ale może to Cię uspokoję. Poczekaj do lutego , zrób mammografie i nie panikuj - będzie dobrze (musi być)
Dbaj o siebie.Pozdrawiam
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować

Użytkownicy online

Gości: 518
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 14207 dnia 25-04-2022