MOJA CODZIENNOŚĆ

Wysłane przez domina13 

domina13 (offline)

Post #1

22-11-2013 - 13:24:10

Piotrków Tryb. 

Cytuj
Al_la
Żeby mi się tak chciało biegać, jak Tobie się chce bezradny

Buziaki buzki
Alu ja musiałam to wszystko pozałatwiać,a dziś opadłam z sił,chyba się wypaliłam,przez weekend muszę nabrać checi i sił bo poniedziałek i we wtorek czeka mnie wyprawa do Łodzibuzki




4xAC,4xDXL Mastektomia Carcinoma ductale infiltrans mammae.ER-TS 4/8;PR-TS 8/8;HER 2;0 ;Ki67-2%(styczeń2014);
Wznowa:NST G2; ER-80%;PR-99%;HER2-0;Ki67-12,9%(maj 2015)xeloda x4;nawelbina x9;sindaxel x7;cisplatyna x3;zoladex+symex(kwiecień-sierpień),zoladex+egristrozol(wrzesień);14-25.11.16r-kastracja radiologiczna;30.11.16r-Faslodex;14.12.16r-drugi Faslodex;28.12.2016r-trzeci Faslodex;25.01.2017r-czwarty Faslodex;27.02.2017r-pierwszy wlew chemii CMF;20.03.2017-drugi wlew CMF

monika14 (offline)

Post #2

22-11-2013 - 19:53:14

 

wpadłam się przywitać buzki



Rudzia (offline)

Post #3

23-11-2013 - 08:50:30

Warszawa 

buziaki sobotnie dla dzielnej i jakiej obrotnej dziewczyny
Ja też cały tydzień miałam na wariackich papierach... ciągle coś! Ale to fajne... wiesz,że żyjesz ,wiesz że masz w sobie siłę i powera haha.
Miłej soboty ... Moja nadal szalona ...kolejny dzień imprezowania hahaśmiech





"Cha do dhuin doras nach d’fhosgail doras"

grana (offline)

Post #4

23-11-2013 - 13:03:07

Toruń 

Witaj Dominiczko, miłego weekendu Ci życzębuziak



domina13 (offline)

Post #5

25-11-2013 - 04:22:21

Piotrków Tryb. 

Witajcie w zimny,wietrzny poniedzialek!Wlasnie wrocilam z krotkiego spacerku z moim piesem... Chyba zaladowalam akumulatory na nastepny tydzien,weekend prawie caly przespalam...o 7 ide na morfologie jak wyjdzie w miare to jutro przedostatnie tankowanie-taxotere,a dzis czeka mnie wyprawa do Lodzi na wizyte u prof. mam nadzieje ,ze juz powie mi jakies blizsze info na temat operacji: termin i jak bedzie wygladac czy oszczedzajaca czy calkowita mastektomia?Wiec znow czekaja mnie dni pelne wrazen. Zycze milego poniedzialku!




4xAC,4xDXL Mastektomia Carcinoma ductale infiltrans mammae.ER-TS 4/8;PR-TS 8/8;HER 2;0 ;Ki67-2%(styczeń2014);
Wznowa:NST G2; ER-80%;PR-99%;HER2-0;Ki67-12,9%(maj 2015)xeloda x4;nawelbina x9;sindaxel x7;cisplatyna x3;zoladex+symex(kwiecień-sierpień),zoladex+egristrozol(wrzesień);14-25.11.16r-kastracja radiologiczna;30.11.16r-Faslodex;14.12.16r-drugi Faslodex;28.12.2016r-trzeci Faslodex;25.01.2017r-czwarty Faslodex;27.02.2017r-pierwszy wlew chemii CMF;20.03.2017-drugi wlew CMF

minia511 (offline)

Post #6

25-11-2013 - 07:50:55

Będzin 

Dominiko, powodzenia. ok pociesza

mea (offline)

Post #7

25-11-2013 - 09:31:44

Piaseczno 

Dominko faktycznie musiałaś przespać cały week, bo jak patrzę na godzinę Twojego postu to.....szok Trzymam kciuki za badanie krwi, co by było w porządku i chemia poleciałathumbs up i koniecznie napisz wieści od profesoraserce





With or without you...

bozena_stanczyk (offline)

Post #8

25-11-2013 - 09:44:57

Tomaszów Mazowiecki 

Powodzeniaok

anna2008 (offline)

Post #9

25-11-2013 - 09:56:15

Bydgoszcz 

Dominiko buziak powodzenia thumbs up



"Przyszłość, zanim wkracza, zawsze przedtem puka." - Francois Mauriac

"To co się dzieje teraz i po 'teraz' ,tak długo nie ma znaczenia,dopóki jutro jutra,jest takie samo,jak wczoraj wczoraj"

Anna57 (offline)

Post #10

25-11-2013 - 10:47:18

Jarosław 

serceDominiko trzymam kciuki oby wszystko było po Twojej myśli thumbs upok

Pozdrawiam , życzę dobrych wyników i dużo zdrówka buziak



nikulam (offline)

Post #11

25-11-2013 - 12:11:46

warszawa 

Jej o której Ty na tym sapcerze byłaś?smiling smiley
trzymam kciuki za wyniki!!!!!
jablkojablkojablko



smokooka (offline)

Post #12

25-11-2013 - 19:37:38

Warszawa 

Trzymam kciuki Dominika! buziak

domina13 (offline)

Post #13

26-11-2013 - 06:00:57

Piotrków Tryb. 

WitajcieKOCHANE WALECZNE KOBIETKI!!!Morfologia wyszla mi nawet,nawet wiec dzis PRZEDOSTATNIA chemia,zastrzyki dzialaja ,bo dodatkowe badania krwi tez sa juz lepsze...W PKSie kierowca spojrzal na mnie jakbym byla z kosmosu jak poprosilam bilet ulg. dla osoby niepelnosprawnej znacznie ,po kilku min.wreszcie zakumal i stwierdzil,ze moglam odrazu prosic o bilet dla inwalidy 1 grupy...Lodz przywitala mnie wietrznie,pojezdzilam sobie tramwajami i przespacerowalam po piotrkowskiej...U prof. poznalam kasie363 i jej meza osobiscie chwile pogadalysmy...dostalam skierowanie do szpitala na 7stycznia,lekarz byl zaskoczony ,ze tak dobrze chemia zadziala na guza,podlamal mnie troche ,bo mialam miec jednaczosowo rekonstrukcje a wczoraj stwierdzil,ze jednak mastektomia radykalna z wezlami,mam ponad miesiac z oswojeniem sie.. Prof.przemily czlowiek,podchodzi indywidualnie do osoby,pokazalam mu usg dolu kazal mi przypomniec jak bede lezec to zrobia mi badania Caluje mocno!




4xAC,4xDXL Mastektomia Carcinoma ductale infiltrans mammae.ER-TS 4/8;PR-TS 8/8;HER 2;0 ;Ki67-2%(styczeń2014);
Wznowa:NST G2; ER-80%;PR-99%;HER2-0;Ki67-12,9%(maj 2015)xeloda x4;nawelbina x9;sindaxel x7;cisplatyna x3;zoladex+symex(kwiecień-sierpień),zoladex+egristrozol(wrzesień);14-25.11.16r-kastracja radiologiczna;30.11.16r-Faslodex;14.12.16r-drugi Faslodex;28.12.2016r-trzeci Faslodex;25.01.2017r-czwarty Faslodex;27.02.2017r-pierwszy wlew chemii CMF;20.03.2017-drugi wlew CMF

minia511 (offline)

Post #14

26-11-2013 - 07:04:42

Będzin 

okbuziak

nutka (offline)

Post #15

26-11-2013 - 08:25:45

 

ok



"W życiu nie chodzi o to, żeby przetrwać burzę, ale o to, żeby tańczyć w deszczu."
Richard Paul Evans
"... Wszystko wydarza się wtedy, gdy jest na to gotowe."
Dennis Genpo Merzel

nikulam (offline)

Post #16

26-11-2013 - 08:58:26

warszawa 

Domi bardzo się cieszę,że tak sprawnie poszło i masz już swój termin! 7 stycznia ja będę w genetycesmiling smiley
Mam nadzieję,ze czujesz się znośnie po tej przedostatniej chemii?
buziaki!buziak



dana23 (offline)

Post #17

26-11-2013 - 11:41:06

Gdańsk, Saarbruecken 

Dominiko,ciesze sie z dobrych wynikow,mnie przedostatnia chemia potraktowala nieco lagodniej,mam nadzieje ze u Ciebie tez tak bedzie.Bedziemy operowane mniej wiecej w tym samym czasie,chyba tez zdecyduje sie jednak na mastektomie (miala byc oszczedzajaca). Jestem z Toba myslami.serce



bozena_stanczyk (offline)

Post #18

26-11-2013 - 13:03:32

Tomaszów Mazowiecki 

Najważniejsze to znać już termin.Teraz nastawij się psychicznie a my pomożemy.uśmiech

mea (offline)

Post #19

26-11-2013 - 13:27:47

Piaseczno 

ok





With or without you...

kasia363 (offline)

Post #20

26-11-2013 - 13:50:02

Łódź-okolice 

Witaj Dominiczko.

Tak jak juz tu wspomniałaś - poznałyśmy sie osobiście i powiem tyle...domina to super babka - z jajem i powerem.
Przesyłam całusków moc.



Al_la (offline)

Post #21

26-11-2013 - 17:14:21

k/Warszawy 

Dominiko ok





W najgorszych chwilach mego życia zawsze mogłem liczyć na przyjaciół.
Odtąd wiem, że pierwszą rzeczą, jaką należy zrobić, to poprosić o pomoc. Paulo Coelho




Przewodowy NST, G2, T3N0Mx, TNBC, 6 x FEC (3 przed operacją), yT2N0Mx

domina13 (offline)

Post #22

27-11-2013 - 04:19:09

Piotrków Tryb. 

piesWitam ja juz po spacerku. Wczoraj o 9.00 bylam juz u onki z wynikami,a chemie dostalam jako ostatnia myslalam ,ze dostane kota wyszlam ze szpitala 18.00. Pierwszy raz spedzilam tam tyle godzin.Prawie 2 godz. ,rozmawiala ,ze mna pani psycholog ,wyplakalam sie jej ,wygadalam ,tlumaczyla mi,ze ta mastektomia radykalna to dla mojego dobra itp.ja jej odpowiedzialam ze wiem, ale w trumnie wolalabym miec 2 cycki,a zaraz dodalam jeszcze ,ze nigdy nie rozbiore sie przed zadnym mezczyzna -patrzyla na mnie jak na wariatke,3 razy mnie pytala czy nie mam mysli samobojczych,kazala mi poszukac psychologa u siebie w miescie...Wyrzucilam z siebie w czasie tej pogawedi chyba wszystkie te pierwsze zle emocje.Dzis nie spie od 3 rano,sterydy dzialaja,nastewienie troche lepsze zaczelam wczytywac sie w temat protez i bielizny,bo jestem zielona w tym temacie. Zaraz z rana jade do Zus zawiesc ostatnie zwolnienie i papiery na swiadczenie,musze wykorzystac dzialanie sterydow,bo jutro juz moge odczuwac dzialanie cudownego taxotere.Przesylam pozytywna energie i caluski!




4xAC,4xDXL Mastektomia Carcinoma ductale infiltrans mammae.ER-TS 4/8;PR-TS 8/8;HER 2;0 ;Ki67-2%(styczeń2014);
Wznowa:NST G2; ER-80%;PR-99%;HER2-0;Ki67-12,9%(maj 2015)xeloda x4;nawelbina x9;sindaxel x7;cisplatyna x3;zoladex+symex(kwiecień-sierpień),zoladex+egristrozol(wrzesień);14-25.11.16r-kastracja radiologiczna;30.11.16r-Faslodex;14.12.16r-drugi Faslodex;28.12.2016r-trzeci Faslodex;25.01.2017r-czwarty Faslodex;27.02.2017r-pierwszy wlew chemii CMF;20.03.2017-drugi wlew CMF

Al_la (offline)

Post #23

27-11-2013 - 11:55:25

k/Warszawy 

Trzymaj się. Jesteśmy z Tobą pociesza





W najgorszych chwilach mego życia zawsze mogłem liczyć na przyjaciół.
Odtąd wiem, że pierwszą rzeczą, jaką należy zrobić, to poprosić o pomoc. Paulo Coelho




Przewodowy NST, G2, T3N0Mx, TNBC, 6 x FEC (3 przed operacją), yT2N0Mx

kasia363 (offline)

Post #24

27-11-2013 - 12:22:44

Łódź-okolice 

Dominiko, wszystko będzie dobrze. Nie przejmuj się cycem. Ja mam podobne odczucia, ale w nosie czy będę go miec czy tez nie. Ja chcę życ i to jest dla mnie priorytet. Wiem, że byłaś nastawiona na oszczędzającą, ale jeśli ta mastektomia radykalna da ci większe zabezpieczenie to nie ma nad czym rozmyslać.
Pamiętaj! NAJWAŻNIEJSZE JEST NASZE ŻYCIE A NIE KAWAŁEK CYCKA !!!



monika14 (offline)

Post #25

27-11-2013 - 13:12:50

 

Dominiko pociesza przytulam Cię bardzo mocno. Z czasem będziesz na to wszystko patrzyła inaczej. Zobaczysz, że będzie lepiej psychicznie. Jak skończysz leczenie i wszystko zacznie powoli wracać do normy to twoje myślenie się też zmieni. serce



dana23 (offline)

Post #26

27-11-2013 - 13:50:50

Gdańsk, Saarbruecken 

pociesza



domina13 (offline)

Post #27

28-11-2013 - 07:08:19

Piotrków Tryb. 

WITAM!Wczoraj sporo poczytałam o protezach i zaczełam oswajać się powolutku ze stratą...Jadąc do miasta wysiadłam i weszłam do PFRON-u,wypytałam się o dofinasowanie i zwrot Pan mi cierpliwie wszytko wytłumaczył,a jak się zapytał dla kogo i powiedziałam ,że dla siebie chce wcześniej być zorietowana na jaką będę mogła sobie pozwolić finansowo-mało nie spadł z krzesła ,jak dodałam ,że koło lutego będę ją kupować to naprawdę pomyślał ,że jestem STUKNIĘTA!!!niedowiarekW Zusie pierwszy raz nie było kolejki i nawet trafiłam na bardzo miła panią ,okazało się ,że źle policzyłam dni zwolnienia o osiem dni,więc zawcześnie na składanie wniosku o komisję,ale w drodze wyjątku przyjęła i zaznaczyła w papierach ,że komisję mogę mieć do 7 stycznia bo potem operacja...zobaczymy...Dziś odpoczywam i nadrabiam zaległości serialowe,już trochę odczuwam skutki taxotere!




4xAC,4xDXL Mastektomia Carcinoma ductale infiltrans mammae.ER-TS 4/8;PR-TS 8/8;HER 2;0 ;Ki67-2%(styczeń2014);
Wznowa:NST G2; ER-80%;PR-99%;HER2-0;Ki67-12,9%(maj 2015)xeloda x4;nawelbina x9;sindaxel x7;cisplatyna x3;zoladex+symex(kwiecień-sierpień),zoladex+egristrozol(wrzesień);14-25.11.16r-kastracja radiologiczna;30.11.16r-Faslodex;14.12.16r-drugi Faslodex;28.12.2016r-trzeci Faslodex;25.01.2017r-czwarty Faslodex;27.02.2017r-pierwszy wlew chemii CMF;20.03.2017-drugi wlew CMF

monika14 (offline)

Post #28

28-11-2013 - 08:30:27

 

Dominisiu trzymaj się dzielna kobietko i pamiętaj, że to złe samopoczucie jest stanem przejściowym. Gwarantuję Ci to, a teraz przesyłam 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 buziaków na początek dniaserce



mea (offline)

Post #29

28-11-2013 - 09:39:56

Piaseczno 

Daminko, Zusem sie nie przejmuj, tzn.terminem. Złożyłam papiery w połowie września, pomyślałam, że pewnie komisja bedzie za jakiś miesiąc, poszłam do szpitala 23 września i tego samego dnia miałam tetelon, że zapraszaja mnie 27 na komisje. Delikatnie Pani wytłumaczyłam, gdzie jestem i co mnie za chwile czeka i tak sobie przełożyłyśmy termin wizyty, że wyszłam ze szpitala, doszłam do siebie i spokojnie wszystko załatwiłam. Całuski buzki





With or without you...

andzia73 (offline)

Post #30

28-11-2013 - 09:49:50

Gdańsk 

buziakserce




Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować

Użytkownicy online

Gości: 443
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 5263 dnia 07-04-2018