podkład nr 13

Wysłane przez goja66 

goja66 (offline)

Post #1

26-01-2018 - 22:25:21

Ozorków 

Zwykle go używałam -tego podkładu- firma nie ma tu znaczenia...Podkład-dobrze kryjący...firma niezła...nic się nie działo ...było ok....nawet bez względu na pogodę i klimat-krył świetnie.....do września tamtego roku...nawet dłużej....dziś jadę w aucie...z tyłu...(być może to też czyni różnicę -bo zwykle siedzę z przodu...Na co dzień to nawet bardziej niż bardzo-bo jestem kierowcą codziennym...Dziś jadę sobie w aucie z tyłu...lusterko wewnętrzne mam ustawione -tak jak właściciel autka ustawił - i co ja widzę...????a no właśnie nic....widzę podkład nr 13 ....i długoooo...długo nic....Widzę podkład nadal ten sam jakby ....gęsty ....kryjący ładnie....matowy....tylko za podkładem mało co widzę....Daleko za podkładem....oj daleko....wyleniałe brwi...prawie brak tych ogromnych zwykle rzęs( budzących zawsze podziwi pytanie -sztuczne czy własne ??? Własneeee!!!)Daleko za tym wszystkim jakieś takie odbarwione ślepka i na końcu -JAAA ( dobrze ,że to auto nie było takie długie - bo by mnie tam w ogóle nie było...
No tylko /aż/ od września mój osobisty rak zabrał mi kolor...i to nie nawet ,że ja z tych barwnych...i kolorowych...zabrał mi i kradnie energię -dzień po dniu...Po
cichu...po wielkiemu cichu....odbiera coś czego nigdy nie miałam w nadmiarze....Jakby mnie pajączek w sieć złapał....niby wszystko jest nadal...bo i pajęczyna ta sama niby...i mucha jest ta sama....ale ..Wszystko jest ....stany sie zgadzają...tylko mucha jakby co raz mniej ruchliwa...i bardziej wysuszona.....

NST Gx po chemioterapii ypT3N3
Er- 30% ,Pr-0 , HER2-0 , Ki67-18-20%

marzusia (offline)

Post #2

26-01-2018 - 22:33:19

Cieszyn 

Wszystko minie, wróci do normy. Brwi wycieniuj kredką lub cieniami, oczy obrysuj kredką lub Eye-linerem i nikt nic nie zauważy

Krynia58 (offline)

Post #3

26-01-2018 - 22:43:21

Warszawa