Czy powrót miesiączki po odstawieniu zoladexu jest groźny?

Wysłane przez piotrwysocki 

piotrwysocki (offline)

Post #1

05-04-2012 - 11:21:29

 


Mam 43 lata. We wrześniu 2009 wyczułam guz w piersi prawej, który okazał się nowotworem złośliwym, wielkości 1cm - carcinoma ductale infiltra G2, ER+, PR+++, HER2 - . Jestem po zabiegu oszczędzającym, po usunięciu węzłów chłonnych pachowych, radioterapii. Leczona jestem nolwadeksem d 20 mg. Do listopada 2011 podawano mi zoladeks 3,6 mg co 28 dni. 12.03.2012 wróciła miesiączka, jestem tym bardzo zaniepokojona, ponieważ do menopauzy zostało mi 7 lat, a guz był hormonozależny. Proszę mi odpowiedzieć, czy w moim przypadku nie jest to zagrożenie nawrotem choroby i przerzutem?


czytaj więcej
Nie możesz pisać w tym wątku ponieważ został on zamknięty

Użytkownicy online

Gości: 467
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 5263 dnia 07-04-2018