Neuropatia po AT, tamoksyfen w oczekiwaniu na operację

Wysłane przez piotrwysocki 

piotrwysocki (offline)

Post #1

27-04-2012 - 08:33:58

 


Czekam na mastektomię obu piersi. Ostatnią chemię AT podano mi 21.03. Operację zaplanowano na 15.05. Czy mogę czekać tyle (osiem tygodni) bez podania dodatkowych leków (hormonoterapii - rak jest hormonozależny)? Wcześniej chciano odstąpić od podania ósmej chemii. I wtedy moja Pani Doktor powiedziała mi, że zabezpieczymy mnie tamoxifenem. Chemioterapeuta zdecydował o konieczności wzięcia ósmego cyklu, jednak potem już nie dostałam żadnego lekarstwa. Czy powinnam skontaktować się jeszcze z lekarzem? Po chemioterapii mam neuropatię - drętwieją mi nogi i ręce, odczuwam w nich zimno. Czy te objawy ustąpią? A może mogę sobie jakoś pomóc? Ponadto puchną mi stopy i bolą mięśnie. Czy to normalne? Czego są objawem?



czytaj więcej
Nie możesz pisać w tym wątku ponieważ został on zamknięty

Użytkownicy online

Gości: 392
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 14207 dnia 25-04-2022