Złe samopoczucie po Dexamethazonie?

Wysłane przez Amazonki.net 

Amazonki.net (offline)

Post #1

11-04-2013 - 09:15:40

Forumowo 


Po operacji oszczędzającej zostałam skierowana na chemioterapię w schemacie Ac 4. Po pierwszym cyklu badanie krwi wykazało neutropenię w stopniu G2 i otrzymałam następujące leki: Dexamethazon 1mg 2-1-0 Kwas Foliowy 15mg 2 razy 1 tabl. Vit B6 3 razy 1 tabl. Dzisiaj rozpoczęłam dawkowanie i bardzo źle się czuję. Podejrzewam Dexamethazon o zamieszanie w moim samopoczuciu. Jadę na ponowne badanie i być może wlew, stąd wnioskuję, że mam to przyjmować do tego dnia. Czy, gdybym odstawiła ten konkretny lek moje wyniki nie poprawia się? Jestem bardzo osłabiona, a to dopiero pierwszy dzień.Czy mogę poprosić mojego lekarza o coś innego w zamian?


czytaj więcej
Nie możesz pisać w tym wątku ponieważ został on zamknięty

Użytkownicy online

Gości: 426
Największa liczba gości online: 5263 dnia 07-04-2018