Powrót miesiączki w trakcie przyjmowania Lucrinu

dr n. med. Agnieszka Jagiełło-Gruszfeld (offline)

Post #1

06-07-2014 - 20:29:44

 


Jestem po mastektomii piersi prawej wraz z węzłami. Guz G3, hormonozależny: 100 % ER, 5 % PGR, Her ujemny. Mam 30 lat. Przeszłam chemioterapię 8 cykli, podczas której miesiączkowałam regularnie i obficie. Od marca jestem na Nolvadexie i Lucrin Depot 11,25 mg. Miesiączka się zatrzymała. 12 czerwca dostałam drugi zastrzyk z Lucrinu, a dziś obudził mnie ból jajników i okres.
Czy to normalne? Onkolog prowadząca stwierdziła, że takie plamienia mogą się zdarzyć na początku. Jednak to nie jest plamienie tylko okres. Może nie jakiś obfity, ale jest. Co w tej sytuacji?



czytaj więcej
Nie możesz pisać w tym wątku ponieważ został on zamknięty

Użytkownicy online

Gości: 489
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 5263 dnia 07-04-2018