Skurcze podczas hormonoterapii

Wysłane przez Dr n. med. Maria Górnaś 

Dr n. med. Maria Górnaś (offline)

Post #1

21-01-2015 - 10:09:46

 


Mam 29 lat, jestem po prawostronnej mastektomii, chemioterapii (4 x AC), obecnie przyjmuje tamoxifen i zoladex. Bardzo mocno dokuczają mi skurcze, są bardzo mocne i nie pozwalają spać, chodzić. Mam problem z umyciem zębów, bo przy szczotkowaniu mam skurcze w szczęce, przy pisaniu długopisem wykręca mi palce w różne strony, napisanie esemesa też jest wyczynem. Nocą bolą mnie bardzo nogi dosłownie w każdym miejscu, po czym najczęściej w obydwu nogach jednocześnie łapią mnie skurcze (łydki, uda, palce, okolice kostek i pomiędzy kolanami). Nogi są zesztywniałe i nie mogę wyprostować ich w żadną ze stron, gdyż to powoduje kolejny skurcz, stają się jak kołki i niemożliwością jest wstać. Ostatnio zaczęły również mnie łapać pod żebrami i między łopatkami. Jestem już wykończona. Lekarz rodzinny zlecił badanie potasu, magnezu i sodu - wyszły w normie.


czytaj więcej
Nie możesz pisać w tym wątku ponieważ został on zamknięty

Użytkownicy online

Gości: 459
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 14207 dnia 25-04-2022