Powrót miesiączki po zakończeniu hormonoterapii

Wysłane przez Dr n. med. Maria Górnaś 

Dr n. med. Maria Górnaś (offline)

Post #1

23-09-2016 - 09:04:36

 


Mam 48 lat. Mając 43 lata wykryłam sobie guza lewej piersi. Okazało się, że to nowotwór T2N1M0. Receptory ER PS5+IS3=TS8. Receptory PR PS5+ IS3=TS8. Her-2/neu (-).
Przeszłam 4 kursy chemioterapii, a potem była mastektomia.
Dokładnie od 4 lat i 6 miesięcy zażywam Tamoxifen. Przez pierwsze 2 lata w parze był Zoladex. Przez cały ten czas odczuwam mocne uderzenia gorąca przemiennie z dreszczami. Mając 40 lat miałam już takie objawy. Leczenie bardzo je nasiliło. Zastanawiam się, czy po 5-cio letnim leczeniu hormonalnym miesiączka wróci i czy przejdę naturalną menopauzę. Pani ginekolog, która mnie prowadzi twierdzi, że prawdopodobnie tak. Z kolei lekarz, u którego leczę osteoporozę (która powstała po 2 latach hormonoterapii) twierdzi, że nie. Jeżeli jest to możliwe, bardzo proszę o odpowiedź na moje pytanie.


czytaj więcej
Nie możesz pisać w tym wątku ponieważ został on zamknięty

Użytkownicy online

Gości: 426
Największa liczba gości online: 14207 dnia 25-04-2022