Dolegliwości w okolicy obojczyka

lek. med. Klaudiusz Czerniawski (offline)

Post #1

11-09-2017 - 10:10:53

 


Jestem ponad 4 lata po zabiegu oszczędzającym, chemioterapii i radioterapii (również nadobojczykowej ze względu na mikroprzerzut do wartownika - tylko (albo aż) ten węzeł zajęty.
Rak wysoce hormonozależny - leczenie tamoxifenem.
Rok temu miałam robiony PET ( bez zmian). Od ok. 2 tyg. mam dziwne uczucie ciągnięcia od obojczyka aż po tył głowy. Odczuwam dodatkowo czasami "tarcie, chrupanie" przy przekręcaniu szyi w stronę, która była naświetlana. Lekarz sugerował, że mogą to być skutki radioterapii - zwłóknienia mięśnia obojczykowo-sutkowego. Czy jest taka możliwość?


czytaj więcej
Nie możesz pisać w tym wątku ponieważ został on zamknięty

Użytkownicy online

Gości: 476
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 5263 dnia 07-04-2018