Zmiany podczas hormonoterapii Tamoxifenem

Wysłane przez Dr n. med. Maria Górnaś 

Dr n. med. Maria Górnaś (offline)

Post #1

17-06-2020 - 11:41:52

 


W grudniu 2019 miałam zdiagnozowanego raka piersi prawej DCIS, mastektomia, bez radioterapii i chemioterapii. Od marca tamoxyfen.
W marcu badanie ginekologiczne i usg - żadnych zmian. Estradiol 66. Po 2 m-cach zażywania tamoxyfenu estradiol 1300 i torbiel jajnika 5 cm. Podejrzenie ziarniszczaka. Odstawiony tamoxyfen na miesiąc, czekam na kontrolne badanie.
W międzyczasie usg piersi lewej, wykryto zmianę ogniskową litą o nieregularnym kształcie. Czekam na biopsję. W grudniu w lewej piersi nic nie było.
Wszystkie badania krwi poprawne, pozostałe hormony w normie, markery w normie, żadnych nieprawidłowości.
Czy tamoxyfen mógł zrobić takie zamieszanie w moim organizmie? W ciągu 2 m-cy brania leku tak drastyczne zmiany? Czy to jest możliwe?


czytaj więcej
Nie możesz pisać w tym wątku ponieważ został on zamknięty

Użytkownicy online

Gości: 346
Największa liczba gości online: 14207 dnia 25-04-2022