Neutropenia

Dr n. med. Robert Wiraszka (offline)

Post #1

12-05-2011 - 22:49:20

 


Mam 26 lat i od 22.02.2011 przyjmuje chemioterpię o schemacie TAC w odstępach 3 tygoniowych. Martwi mnie fakt, iż już po 2 dawce miałam spadek neutrocytów, mimo że przyjęłam Neulastę. Efektem tego spadku wyników była dwukrotnie przesunięta chemia. Po 3 chemii na wzrost neutrocytów dostałam TevaGrastim (7 zastrzyków). Aktualnie jestem przed 4 dawką lecz okazało się, że i tym razem moje neutrocyty nie zregenerowały się. Czy mogę się jakoś wspomóc? Wspomnę, że przyjmowałam tabletki drożdżowe oraz wit. B6. Jak powinnam postępować, żeby ułatwić, pomóc mojemu organizmowi odbudowanie neutrocytów?


czytaj więcej
Nie możesz pisać w tym wątku ponieważ został on zamknięty

Użytkownicy online

Gości: 496
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 5263 dnia 07-04-2018