Reakcja uczuleniowa na chemioterapeutyk

Dr n. med. Robert Wiraszka (offline)

Post #1

16-05-2011 - 20:37:00

 


U mojej mamy wykryto raka piersi z przerzutami do ośmiu węzłów chłonnych. Przeprowadzono operacje oszczędzająca, chemioterapia AC 4 cykle, i dalej miały być 4 wlewy Taksolu. Niestety podczas pierwszego wlewu taksolu wystąpiła reakcja uczuleniowa. Wlew przerwano, po 3 tygodniach mama trafiła do szpitala i próbowano podać ponownie- mama dostała docetaksel, w trakcie mama dostała tylko duszności, na chwile przerwano i kontynuowano ponownie. Następnego dnia chemioterapeutka stwierdziła ze mama nie może więcej dostawać chemii ponieważ zagraża jej zyciu i nie zaproponowano żadnej, innej zastępczej. Strasznie sie martwię nie wiem co robić i co myśleć, mama jest bardzo załamana z tego powodu nie mam pojęcia gdzie sie zwrócić o pomoc, dodam jeszcze ze pod koniec maja idzie na radioterapię. Mama leczy się w szpitalu onkologicznym w Bydgoszczy.


czytaj więcej
Nie możesz pisać w tym wątku ponieważ został on zamknięty

Użytkownicy online

Gości: 757
Największa liczba gości online: 14207 dnia 25-04-2022