Zmiany skórne po radioterapii

Dr n. med. Robert Wiraszka (offline)

Post #1

26-08-2011 - 20:51:42

 


Moje pytanie odnosi się do przebytej radioterapii. Miałam ją prawie 4 lata temu. Miałam 25 lampek na pierś (jestem po operacji oszczędzającej) oraz na węzły (było kilka zajętych). Na szyi, nad operowaną piersią, została mi plama popękanych naczynek. Nie byłoby w tym nic dziwnego, ale przez te kilka lat ta czerwona plama jest coraz większa. Z czasem pojawiły się też naczynka naprzeciw tej plamy, na plecach. Jest to coraz większe, tak, jakby chciały się połączyć. Mój lekarz robi mi tylko na tym USG i tyle. Jak temu zaradzić, aby te popękane naczynka się nie powiększały? Czy jest jakiś sposób?


czytaj więcej
Nie możesz pisać w tym wątku ponieważ został on zamknięty

Użytkownicy online

Gości: 478
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 14207 dnia 25-04-2022