Wskazania do przerwania podawania leku

Dr n. med. Robert Wiraszka (offline)

Post #1

28-08-2011 - 22:26:45

 


W moim przypadku rak piersi po 11 latach od wykrycia dał przerzuty do płuc, wątroby i kości. Po lewostronnej mastektomii w 2000r. z wycięciem 22 węzłów (bez przerzutów) byłam leczona
chemioterapią 5-F-4/MTX/CTX 6 cykli. Po wykryciu wznowy miejscowej w bliźnie w 2004r. byłam leczona chemioterapią AD 4 cykle, naświetlaniami oraz Nolvadexem do lutego 2010 roku. W marcu 2011 wykryte zostały przerzuty. Obecnie jestem leczona Taxolem w cyklu tygodniowym. TK wykonane po 16 cotygodniowych wlewach Taksolu wykazało dużą poprawę (praktycznie całkowitą regresję zmian meta w płucach, wyraźną regresję zmian meta w wątrobie oraz uwapnienie w dużym stopniu zmian osteolitycznych w kościach). Wyniki TK potwierdziły więc skuteczność leczenia Taxolem. Pojawiły się jednak u mnie dolegliwości polegające zaburzeniach czucia w opuszkach palców u rąk i niewielkich zmianach czucia w dużych palcach u nóg. W wyniku tego dawka Taxolu została trochę zmniejszona.
Moje pytanie jest następujące: przy jakim nasileniu tych dolegliwości jest konieczność przerwania leczenia ?



czytaj więcej
Nie możesz pisać w tym wątku ponieważ został on zamknięty

Użytkownicy online

Gości: 465
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 5263 dnia 07-04-2018