Drętwienia rąk po hormonoterapii.

Dr n. med. Robert Wiraszka (offline)

Post #1

25-11-2011 - 12:35:04

 


Jestem półtora roku po mastektomii piersi lewej. Rozpoznanie: nowotwór złośliwy piersi lewej T1N2MO/C50.4/.Rozpoznanie histopatologiczne: Carcinoma ductale invasium G3BR8pkt.,zmiana średnicy 12mm,węzły chłonne-Carcinoma matestaticum 14/4.w czterech węzłach ogniska raka, bez przekraczania torebki narządu, średnica największego węzła ze zmianą 6mm.
Receptory: ER/-/,PgR 1+2=3/8pkt. Her-2/neu/-/.
Otrzymałam 6 cykli chemii, a potem 4-tygodniowa radioterapia. Następnie brałam Tamoxifen, ale tylko przez ok.6 mies. Ze względu na bolesność żylaków na nodze lekarz zmienił na "Letralan 2,5mg.Ten lek biorę ok. 5 miesięcy, ale tak gdzieś ok.2 mies. temu zaczęły mi drętwieć ręce, brakuje mi czucia.
Mam pytanie: Jakie są rokowania mojej chorobie, czy jestem prawidłowo leczona, czy te objawy mogą być skutkiem brania tych leków?



czytaj więcej
Nie możesz pisać w tym wątku ponieważ został on zamknięty

Użytkownicy online

Gości: 402
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 14207 dnia 25-04-2022