Avatar

Ostatnie wypowiedzi na forum:

  • 29-03-2020

    Biorę herceptynę od sierpnia 2019. Po operacji oszczędzającej , która była w listopadzie 2019 zaczęły mnie bardzo boleć stawy, mięśnie i kości. ( wynik po operacji 100% reakcji na chemię)Moja onkolog sugeruje, że to skutki chemii i minie, ale mam się dużo ruszać. Jako zadaniowiec ćwiczę zalecone przez rehabilitantów ćwiczenia i spaceruję codziennie 3-6km. Po spacerze czuję się jakbym przebiegła sprintem 10km. Ból się tylko nasila. Tracę humor, dopada mnie zwątpienie. Biorę 4flex, wszystkie wyniki mam dobre, tylko żelazo 50% powyżej normy. Proszę napiszcie czy miałyście taki problem, jak długo to trwało, czy można pomóc sobie farmakologicznie.

    cały wątek

  • 10-11-2019

    Hej, jak się teraz czujesz Figi?

    cały wątek

  • 06-11-2019

    Betty niestety te ciążowe brzuchy pozostają, reszta ciała ujdzie ale brzuch nic nie chce zniknąć. Tamoksifen niie pomaga. Ja po chemii utrzymałam wagę tzn 55 kg przy 162cm ale na tamoksifenie obecnie ważę 67kg . Ciągła walka aby nie przytyć więcej. Nie będę brała Tamoksifenu. Jako Her- ówka dostaję Herceptynę. Hormonów nie dostanę. Brzuch trochę się zmniejszył, ćwiczę 15 minut dziennie . Za tydzień mam operację, nie przeciążam się. Waga jednak nie spada, nadal opuchnięta twarz, nogi.

    cały wątek

  • 27-10-2019

    Tomasz czym grozi taka neropatia? Jakie ma konsekwencje? Mówiłam swojej dr o tej drętwości, ale nic nie zasugerowała.

    cały wątek

  • 27-10-2019

    Cokolwiek to powoduje to kiedy zacznie ustępować? Za miesiąc, rok? Jak sługo te sterydy w nas tkwią?Muszę w czymś chodzić. Teraz już po chemii liczę bardzo kalorie. Dużo warzyw, zieleniny, kurczak. Nie pozwalam sobie na słodycze a waga stoi a nawet znowu w górę. W mojej grupie są dziewczyny, które bardzo mało jadły bo nie miały apatytu A waga nie spadła i brzuchy jak ciążowe.

    cały wątek