Avatar

Ostatnie wypowiedzi na forum:

  • 29-01-2016

    Cecet, cieszę się, że Ty już jesteś zadowolona z efektu. Sporo przeszłaś, żeby go uzyskać. Ja jestem po operacji zrobionej w Mikołowie. Niestety też stałam się ofiarą niedopasowania implantu do rozmiaru zdrowej piersi. Muszę, niestety dopełniać miskę biustonosza wkładką. Jestem rozżalona, bo nie taki miał być efekt kolejnych dwóch operacji, bólu, wyłączenia z życia, pracy itp.itd. Miałam bezstresowo wreszcie pójść na basen i generalnie żyć jak "przed". A jest tak, że z protezą - chociaż znacznie mniejszą - nie będę mogła się rozstać. Jak przeczytałam, że zrobiłaś sobie poprawkę, to bardzo chciałabym znać, jeśli można więcej szczegółów, tj. jak po kolejnej operacji rana się goiła, czy bardzo bolała, w jakim odstępie czasu od pierwszej operacji ją zrobiłaś, no i jakie były koszty. Będąc w kontakcie z innymi operowanymi w Mikołowie kobietami, śmiem podsumować, że niezadowolonych jest znacznie więcej.... to jest strasznie smutne.... Nie liczyłam na cud odtwórczy piersi, ale na to, aby w biustonoszu móc ułożyć tak obie piersi, żeby na zewnątrz nie było widocznej różnicy.... a jest inaczej.

    cały wątek

  • 17-01-2015

    violaiwona, dziękuję Ci jak nie wiem co za tę odpowiedź Bardzo cennych informacji mi udzieliłaś, kochana Cieszę się, że jesteś zadowolona. Mam nadzieję, że i ja będę... Powiedz proszę, czy mogę Ci zadać jeszcze parę pytań, może na maila? Pozdrawiam serdecznie

    cały wątek

  • 15-01-2015

    Witajcie Mam pytanie: czy pośród Was jest ktoś, kto miał rekonstrukcje robioną przez Dr Z. Gruszkę? A jeśli tak, to proszę, napiszcie jak to wszystko przebiegło... no i czy jesteście zadowolone z efektu? Już niedługo muszę podjąć decyzję w tej sprawie, więc każda opinia jest dla mnie bardzo ważna. Pozdrawiam

    cały wątek

  • 17-11-2014

    Witajcie Dzielne Wojowniczki! Mam pytane, czy którejś z Was dolega (dolegał) ból w okolicy stawu skroniowo-żuchwowego? Mnie nie odpuszcza on już od roku, rehablitacja niewiele pomaga, a tu ani pogryźć coś twardszego ani ziewnąć porządnie się nie da... Przyszło mi do głowy że skoro od 2,5 roku biorę Tamoxifen, a on już wcześniej (wraz z Zoladexem) dał mi się we znaki bólem nóg (a dokładnie stóp, tak, że nie mogłam ich nawet dotknąć), że może przez niego ten dyskomfort???

    cały wątek

  • 27-10-2014

    Zuzik, Elisabeth jesteście cudowne Otrzymałam kolejną garść BARDZO WAŻNYCH informacji dla mnie. Dziękuję baaardzo. Wsparcie od Was jest nie do przecenienia. Pozdrawiam serdecznie

    cały wątek