Avatar

O mnie

 Jestem, żyję i planuję tak dalej :)

przecież;

"A po nocy przychodzi dzien a po burzy spokój.."

Komentarze do profilu

  • aga66 (offline)

    Warszawa 

    Avatar

    zgłoś naruszenie

    2012-03-02 19:37:26
     

    Uważaj Ady z lekami. Spytaj się chemika o wapno. Moja chemiczka krzywiła się na wszystko podczas chemii. Powiedziała, że wszelkie leki (oprócz niezbędnych np. na  wątrobę) zacznę brać dopiero po ukończniu chemii. Miłego weekendu:buziak:

  • ady (offline)

     

    Avatar

    zgłoś naruszenie

    2012-02-28 15:34:44
     

    Wloski się uspokoiły. Nawet głowa nie swędzi. Jedynie na szczotce zostaje więcej. Siły raz są raz sobie idą a z tym trądzikiem to moze mi lat odejmie hehe. Piję wapno  (chyba można?) i smaruję maścią. Moze jakoś zejdzie.

  • mituraewa (offline)

    Gdańsk 

    Avatar

    zgłoś naruszenie

    2012-02-28 13:25:41
     

    No takie atrakcje mogą być niestety:bezradny: a włoski mogą też wypadać po narkozie, bo na pochemiczne linienie to chyba faktycznie za wcześnie:mysli:

    Trzymaj sie Kobietko:buzki:

  • ady (offline)

     

    Avatar

    zgłoś naruszenie

    2012-02-28 13:20:23
     

    Oj cosik wysypało mnie na buźce. Rozumiem, że teraz sporo takich atrakcji przede mną :(

  • anija63 (offline)

    k Grudziadza 

    Avatar

    zgłoś naruszenie

    2012-02-22 18:51:29
     

    Ja po pierwszej chemi tak do tygodnia i nie miałam włosów :) 

  • ady (offline)

     

    Avatar

    zgłoś naruszenie

    2012-02-22 16:44:03
     

    no właśnie jestem w szoku...pewnie ze nie lecą garsciami ale trochę ich na poduszcze leży :(

  • aga66 (offline)

    Warszawa 

    Avatar

    zgłoś naruszenie

    2012-02-22 15:21:12
     

    Ady, chyba za szybko jeżeli miałaś wczoraj pierwszą chemię. Zaczynają wypadać ok. 2 tygodni po 1 chemii. (najczęściej). Także to chyba przewczesny alarm.:buziak:

  • ady (offline)

     

    Avatar

    zgłoś naruszenie

    2012-02-22 14:42:59
     

    Oj posypiam:) a na podusce zostają moje czarne włoski... Tak szybko? :(

  • betty (offline)

     

    Avatar

    zgłoś naruszenie

    2012-02-22 10:57:00
     

    próbuj przespać najgorsze - mi pomagało..

    i żyłki smaruj często, żeby się wzmocniły


    buziak:buziak:

  • ady (offline)

     

    Avatar

    zgłoś naruszenie

    2012-02-22 10:09:02
     

    Narazie głowa pęka, a spotkanie pierwszego stopnia z miseczką miałam raz. Ale mdli wiec się boję jeść-mój żoładek zawsze wrażliwy.

    A żyłek to ja nie mam stąd tyle prób - jak sie coś znalazło to pękło :Zalegam w łożu- by nie drażnić, bo kazde wstanie nasila objawy Ale myślę pozytywnie. Pierwszy przemarsz wojsk trwa!