Avatar

Ostatnie wypowiedzi na forum:

  • 18-04-2014

    Życzenia Radosnych Świąt Wielkanocnych wypełnionych nadzieją budzącej się do życia wiosny i wiarą w sens życia. Pogody w sercu i radości płynącej z faktu Zmartwychwstania Pańskiego oraz smacznego Święconego w gronie najbliższych osób zycze wszystkim znajomym i nieznajomym. Dziewczyny duzo zdrowia i żadnych niemiłych niespodzianek ze związku z tamosiem.

    cały wątek

  • 18-09-2014

    Widzisz Gizi ja mam problemy z żoładkiem, chorowałam też na trzustke, obecnie biore dużo lekarstw: nadciśnienie, żołądek, nowotwór i każde dodatkowe leki a szczególnie te przeciwbólowe szkodzą na żołądek, dlatego szukam innych rozwiązan aby usmierzyć ból.

    cały wątek

  • 17-09-2014

    Witam was wszystkie, dawno nic nie pisałam bo byłam na wczasach, teraz chcę się z wami przywitac, u mnie jak na razie jest ok, na rwe kulszową przepisano mi Transtec-tj. plastry na opium, owszem pomagały ale strasznie po nich wymiotuje i nie moge nic jeść dlatego z nich zrezygnowałam i cierpie, nie mogę przejśc 200m., musze pomęczyć sie do nastepnej wizyty w poradni leczenia bólu może dostane cos innego. Pozdrawiam was serdecznie

    cały wątek

  • 23-08-2014

    Witaj bazyli, mogę ci z całą pewnością powiedziec że endometrium tworzy się po tamosiu, ja brałam tamosia pół roku, przedtem było na dole wszystko ok. a mam 66 lat, własnie po pół roku po usg dopochwowym ginekolog stwierdził 11 mm endometrium i zalecił zmiane, w tej chwili od czerwca biore apo- nastrol.

    cały wątek

  • 15-08-2014

    Witaj ANIU 73, dobrze trafiłaś, wszak to doborowe towarzystwo, co prawda ja brałam tamosia przez pół roku, ze względu na niedroznośc żył w nogach i endometrioze onkolog zmieniła mi na apo-nastrol, jak zwał tak zwał i tak to są te same hormony pod inną nazwą, no moze troche zmodyfikowane. Wpadając na forum nie będziesz osamotniona, chociaż jestes psychologiem to i tak różne rady ci się przydadzą, tak myslę, witam i zycze duzo cierpliwosci i zdrowia.

    cały wątek